Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20970
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШурдак, Марія Ігорівна-
dc.date.accessioned2022-11-02T15:10:08Z-
dc.date.available2022-11-02T15:10:08Z-
dc.date.issued2022-
dc.date.submitted2022-
dc.identifier.citationШурдак М. І. Інтеграція технік композиції у ХХ столітті: теоретичне обґрунтування. Музикознавча думка Дніпропетровщини. Вип. 22 (1, 2022). Дніпро : ГРАНІ, 2022. С. 128-141. DOI 10.33287/2220221uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20970-
dc.description.abstractУ статті розкривається термін "інтегративні явища технік композиції" на прикладі музики ХХ століття. Подано методику аналізу інтегративних явищ у сучасній музиці. Теоретично досліджено, обґрунтовано та проаналізовано процес інтеграції технік композиції у ХХ столітті, який дуже важливий для сучасного музикознавства. Завдяки інтеграції технік композиції композитори ХХ століття вийшли на новий етап у створенні музичних композицій.uk_UK
dc.format.extent128-141-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherДніпропетровська академія музики ім. М. Глінкиuk_UK
dc.subjectінтеграціяuk_UK
dc.subjectтехніки композиціїuk_UK
dc.subjectсонорикаuk_UK
dc.subjectалеаторикаuk_UK
dc.subjectмузика ХХ століттяuk_UK
dc.subjectсеріалізмuk_UK
dc.subjectінтегративний процесuk_UK
dc.subjectдодекафоніяuk_UK
dc.titleІнтеграція технік композиції у ХХ столітті: теоретичне обґрунтуванняuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doi10.33287/2220221-
dc.citation.issue22 (1, 2022)-
dc.citation.journalTitleМузикознавча думка Дніпропетровщини-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-0470-5994-
dc.relation.referencesen1. Homeniuk, S. (2006). Muzychnyi khronotop: predmet i yavyshche. Typolohiia form chasoprostorovoi orhanizatsii v avanhardnii muzytsi: avtoref. dys. … kand. mystestvoznav.: spets. 17.00.01 Teoriia ta istoriia kultury / Nats. muz. akad. im. P. I. Chaikovskoho. Kyiv, 18 p. [in Ukrainian].uk_UK
dc.relation.referencesen2. Denisov, E. (1986). Contemporary art music and the problems of the evolution of composing technique [Sovremennaya muzyika i problemy jevoljucii kompozitorskoj tehniki]. Moscow: Sovetskij kompozitor, 208 p. [in Russian].uk_UK
dc.relation.referencesen3. Dugina, T. (2002). Functional aspect of the modern system of sound-altitude techniques. Issue 9 : Theoretical and practical issues of cultural studies : Ukrainian musicology at the turn of the century. Melitopol: Sana, pp. 178–187. [in Russian].uk_UK
dc.relation.referencesen4. Zharkov, A. (2000). Some integrative trends in art on the eve of the 21 century and the paradigmatic nature of the composition technique [Некоторые интегративные тенденции в искусстве накануне XXI века и парадигматический характер техники композиции]. In Scientific Herald of Tchaikovsky National Music Academy of Ukraine [Naukovyi visnyk Natsionalnoi muzychnoi akademii Ukrainy]. Issue 7: Musicology : from the XX to the XXI century [Muzykoznavstvo : z XX u XXI stolittia]. Kyiv, pp. 101–107. [in Russian].uk_UK
dc.relation.referencesen5. Zharkov, O. (2021). Compositional technique as a language mechanism : from rule to sound. In Scientific Herald of Tchaikovsky National Music Academy of Ukraine [Naukovyi visnyk Natsionalnoi muzychnoi akademii Ukrainy]. Issue 132: Composition technique in modern scientific discours. Kyiv, pp. 9-23. [in Ukrainian].uk_UK
dc.relation.referencesen6. Kogoutek, C. (1984). Composition technique in 20th century music [Tehnika kompozicii v muzyke XX veka]. Moscow: Muzyka, 301 p. [in Russian].uk_UK
dc.relation.referencesen7. Kshenek, E (1993). Research on 12-tone counterpoint [Issledovanie o 12-tonovom kontrapunkte / per. s nem. i red. E. Kostiсina]. Kyiv, 48 p. [in Russian].uk_UK
dc.relation.referencesen8. Kjuregjan, T. (2005). Aleatorika // Teoriya sovremennoy kompozitsii : ucheb. posobie [otv. red. V. S. Tsenova]. Moscow: Muzyka, pp. 412–430 [in Russian].uk_UK
dc.relation.referencesen9. Maklygin, A. (1992). Texture forms of sonor music [Fakturnye formy sonornoj muzyki]. In : Laudamus. Moscow: Kompozitor, pp. 129-137 [in Russian].uk_UK
dc.relation.referencesen10. Sokolov, A. (2004). Introduction to the musical composition of the twentieth century [Vvedenie v muzykal’nuiu kompozitciiu XX veka]. Moscow: VLADOS, 238 p. [in Russian].uk_UK
dc.relation.referencesen11. Theory of modern composition [Teorija sovremennoj kompozicii](2005). Otv. red. V. S. Tsenova. Moscow : Muzyka, 624 p. [in Russian].uk_UK
dc.relation.referencesen12. Tukova, I. (2021). Sonoric as a compositional technique : the attempt of critical analysis In Scientific Herald of Tchaikovsky National Music Academy of Ukraine [Naukovyi visnyk Natsionalnoi muzychnoi akademii Ukrainy]. Issue 132: Composition technique in modern scientific discours. Kyiv, pp.66-77. [in Ukrainian].uk_UK
dc.relation.referencesen13. Shurdak, M. (2014). A technique of composition and integativni phenomenon is on the example of «Trio for violin, horn and piano» D. Ligeti. In Musicology of Kyiv. Issue 50. Kyiv, pp. 76-85 [in Ukrainian].uk_UK
dc.relation.references1. Гоменюк С. Музичний хронотоп: предмет і явище. Типологія форм часопросторової організації в авангардній музиці: автореф. дис. … канд. мистецтвознав.: спец. 17.00.01 Теорія та історія культури / Нац. муз. акад. ім. П. І. Чайковського. Київ, 2006. 18 с.uk_UK
dc.relation.references2. Денисов Э. Современная музыка и проблемы эволюции композиторской техники. Москва: Сов. композитор, 1986. 208 с.uk_UK
dc.relation.references3. Дугина Т. Функциональные аспекты современной системы звуковысотных техник // Теоретичні та практичні питання культурології: українське музикознавство на зламі століть : зб. наук. статей. Вип. ІХ. Мелітополь : Сана, 2002. С. 178–187.uk_UK
dc.relation.references4. Жарков А. Некоторые интегративные тенденции в искусстве накануне XXI века и парадигматический характер техники композиции // Науковий вісник НМАУ ім. П. І. Чайковського. Вип.7 : Музикознавство: з ХХ у ХХІ століття. Київ, 2000. С. 101–107.uk_UK
dc.relation.references5. Жарков О. Техніка композиції як мовний механізм : від правила до звучання // Науковий вісник НМАУ ім. П. І. Чайковського. Вип.132 : Техніка композиції в сучасному науковому дискурсі. Київ, 2021. С.9-23.uk_UK
dc.relation.references6. Когоутек Ц. Техника композиции в музыке ХХ века. Москва: Музыка, 1984. 301 с.uk_UK
dc.relation.references7. Кшенек Э. Исследование о 12-тоновом контрапункте / пер. с нем. и ред. Е. Костицына. Киев, 1993. 48 с.uk_UK
dc.relation.references8. Кюрегян Т. Алеаторика // Теория современной композиции : учеб. пособие / отв. ред. В. С. Ценова. Москва : Музыка, 2005. С. 412–430.uk_UK
dc.relation.references9. Маклыгин А. Фактурные формы сонорной музыки // Laudamus: сб. ст. Москва: Композитор, 1992. С. 129-137.uk_UK
dc.relation.references10. Соколов А. Введение в музыкальную композицию ХХ века. Москва : ВЛАДОС, 2004. 238 с.uk_UK
dc.relation.referencesТеория современной композиции : учеб.пособие / отв. ред. В. С. Ценова. Москва : Музыка, 2005. 624 с.uk_UK
dc.relation.references12. Тукова І. Сонорика як техніка композиції: досвід критичного аналізу // Науковий вісник НМАУ ім. П. І. Чайковського. Вип.132 : Техніка композиції в сучасному науковому дискурсі. Київ, 2021. С. 66-77.uk_UK
dc.relation.references13. Шурдак М. Інтегративні явища технік композиції (на прикладі «Тріо для скрипки, валторни і фортепіано» Д. Лігеті) // Київське музикознавство. Вип. 50. Київ, 2014. С. 76-85.uk_UK
dc.subject.udc781.6uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FKiM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
shurdak.pdf3,63 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.