Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20928
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бабій, Микола Федорович | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-26T12:50:50Z | - |
dc.date.available | 2022-10-26T12:50:50Z | - |
dc.date.issued | 2022-08 | - |
dc.date.submitted | 2022-10 | - |
dc.identifier.citation | Бабій М. Ф. Діагностична практика : силабус виробничої практики підготовки бакалавра спеціальності 053 Психологія освітньо-професійної програми Психологія (для денної (очної) форми навчання) / Волинський національний університет імені Лесі Українки, факультет психології, кафедра педагогічної та вікової психології. Луцьк, 2022.16 с. | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20928 | - |
dc.description.abstract | Діагностична практика представляє собою схему структурованого спостереження особливостей навчання і поведінки школярів, що здійснюється педагогами та психологами в різних навчальних і позанавчальних ситуаціях. В її основу покладені вимоги щодо оволодіння здобувачами методами визначення основних психологічних характеристик шкільного статусу дитини і найважливіших психологічних вимог до їх змісту на конкретному етапі навчання. Вимоги представлені у вигляді опису конкретних поведінкових проявів дитини. Основною метою діагностичної практики є: • оволодіння навичками комплексного дослідження особистості; • оволодіння аналізом, синтезом та узагальненням результатів та матеріалів досліджень; • формування вміння інтегрувати теоретичні знання з основних фундаментальних дисциплін при складанні психологічних висновків. Завданнями діагностичної практики є: • Оволодіння навичками проведення основних діагностичних процедур: спостереження, бесіда, експеримент, тестування. • Навчити вибирати методи дослідження у відповідності з розробленими критеріями та індивідуально-психологічними особливостями та віком досліджуваного. • На підставі порівняння та аналізу результатів, здобутих різними методами, формулювати та перевіряти гіпотези про особливості розвитку особистості. • Навчити диференціювати стійкі та ситуативні прояви особистості, складати висновки та рекомендації на основі результатів дослідження. • Навчити методологічним, теоретичним та конкретно-методичним принципам побудови психодіагностичного інструментарію і формулювання психодіагностичних узагальнень і висновків. • Навчити ефективно використовувати основні методики психодіагностики. • Сформулювати цілісне бачення об’єкту та предмету психодіагностичного обстеження з виділенням єдиного конструкту. • Розвинути психодіагностичне чуття та інтуїцію, що необхідні при постанові діагнозу. За результатами проходження практики здобувачі повинні: знати: • основні етапи проведення психологічного дослідження; • методи дослідження у відповідності з розробленими критеріями, індивідуально-психологічними особливостями та віком досліджуваного. • методологічні, теоретичні та конкретно-методичні принципи побудови психодіагностичного інструментарію і формулювання психодіагностичних узагальнень і висновків; • особливості розвитку особистості на кожному віковому етапі; • основні методики дослідження психічних процесів та міжособистісних стосунків. вміти: • складати план дослідження, вибирати методи та необхідні методики дослідження; • висувати гіпотези дослідження, складати прогнози та рекомендації на основі результатів дослідження; • враховувати вікові та індивідуальні особливості дітей при проведенні дослідження; • диференціювати проблеми, пов’язані з навчанням, вихованням чи розвитком; • вибирати правильні виховні впливи та корекційні заняття при роботі з такими учнями; • оформляти результати психологічного консиліуму та складати рекомендації для вчителів, класних керівників, батьків | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | - |
dc.subject | план проведення досліджень | uk_UK |
dc.subject | методична підготовка до діагностики особистості | uk_UK |
dc.subject | профорієнтаційна робота | - |
dc.title | Діагностична практика | uk_UK |
dc.type | Training program | uk_UK |
dc.coverage.country | UA | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Навчально-методичні матеріали (FPsy) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
diagnost_prakt.pdf | 360,57 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.