Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20917
Title: Вивчення географії засобами метаграм, анаграм і логогрифів
Authors: Павловська, Тетяна Сергіївна
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Bibliographic description (Ukraine): Павловська Т. С. Вивчення географії засобами метаграм, анаграм і логогрифів. Débats scientifiques et orientations prospectives du développement scientifique : collection de papiers scientifiques «ΛΌГOΣ» avec des matériaux de la III conférence scientifique et pratique international (Paris, 8 juillet 2022). Paris-Vinnytsia: La Fedeltà & Plateforme scientifique européenne, 2022. Р. 271-273. DOI : 10.36074/logos-08.07.2022.078
Conference/Event: Débats scientifiques et orientations prospectives du développement scientifique.
Issue Date: 2022
Date of entry: 25-Oct-2022
Publisher: La Fedeltà & Plateforme scientifique européenne
DOI: https://doi.org/10.36074/logos-08.07.2022.078
Keywords: анаграма
anagram
дидактична гра
ігрові технології
логогриф
метаграма
Page range: 271-273
Abstract: Географія має широкі можливості для використання ігрових технологій в навчальному процесі і ЗЗСО і ЗВО. До відомих ігрових форм проведення занять належать кросворди, чайнворди (кругові кросворди), сканворди, географічні загадки й задачі, ребуси тощо. Дуже пожвавлює уроки та інші заняття з географії використання таких словесних головоломок як метаграм, анаграм й логогрифів. Автором запропоновано низку таких географічних загадок. Вони можуть бути корисними при вивченні учнями географії в 7-му, 10-му та 11-му класах на уроках та в позаурочний час (гурткова робота, самостійна робота) для закріплення знань із відповідних тематичних розділів (наприклад, „Рельєф Євразії”, „Води суходолу Євразії”, „Населення та держави Африки”, „Субрегіони Європи”, „Субрегіони Африки”, „Країни Америки” тощо) та засвоєння географічної номенклатури. Запропоновані метаграми, анаграми й логогрифи сприяють розвитку пам’яті, уважності, кмітливості, креативності, усвідомленню суті географічних термінів, понять та локації географічних об’єктів. Такі географічні головоломки також можуть бути одним із інструментів урізноманітнення завдань для успішної підготовки абітурієнтів до ЗНО з географії та студентів спеціальностей 106 „Географія”, 103 „Науки про Землю”, 014.07 „Середня освіта (Географія)” до поточного та підсумкового оцінювання з навчальних дисциплін (наприклад, „Загальне землезнавство”, „Гідрологія річок”, „Геоморфологія і палеогеографія”, „Фізична географія материків та океанів”, „Політична географія з основами геополітики” тощо).
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20917
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Наукові роботи (FGEO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
metahramy_anahramy_lohohryfy.pdf11 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.