Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20913
Назва: Історичне та теоретичне розуміння техніки композиції в творчості Д.Лігеті
Автори: Шурдак, Марія Ігорівна
Бібліографічний опис: Шурдак М. І. Історичне та теоретичне розуміння техніки композиції в творчості Д. Ліґеті. Актуальні проблеми розвитку культури, мистецтва та освіти. Луцьк : СНУ імені Лесі Українки, 2020. с. 85-86.
Конференція/захід: Актуальні проблеми розвитку культури, мистецтва та освіти
Дата публікації: січ-2020
Дата внесення: 25-жов-2022
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Теми: Техніки композиції у творчості Д.Лігеті
техніки композиції
сонорна техніка
звуковисотна організація
унісон
кластер
звукова пляма
вертикаль
алеаторика
пуантилізм
Діапазон сторінок: 85-86
Короткий огляд (реферат): Подано поняття "техніка композиції" та його використання і роль у творчості Д.Лігеті. Розглянуто особливості сонорної техніки композиції, простежено головні ознаки даної техніки. Наголошено на тих техніках, які найбільше часто зустрічаються у творчості обраного композитора.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20913
Перелік літератури: 1. Дугина Т. Гармонические аспекты современной композиторской техники (на примере симфонических произведений Е.Станковича) : дис…соиск. учен. степ. канд.искусствовед. : 17.00.02. К., 1994. 170 с.
2. Кюрегян Т. Форма в музыке ХVІІ-ХХ веков. М.:Сфера, 1998. 344 с.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FKiM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
shurdak_2020.pdf177,84 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.