Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20901
Назва: Сутність та зміст музично-педагогічної діагностики
Інші назви: The essence and content of music-pedagogical diagnostics
Автори: Гургула, Роман Іванович
Марач, Олександр Миколайович
Войнаровський, Андрій Юрійович
Приналежність: Луцький педагогічний коледж
Волинський національний університет імені Лесі Українки
Луцький педагогічний коледж
Бібліографічний опис: Гургула Р., Марач О., Войнаровський А. (2022) Сутність та зміст музично-педагогічної діагностики. Академічні студії. Серія «педагогіка», (1), 17-23. DOI: https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2022.1.3
Журнал/збірник: Академічні студії. Серія «Педагогіка»
Випуск/№ : 1
Дата публікації: 7-лип-2022
Дата внесення: 24-жов-2022
Країна (код): UA
Ідентифікатор ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8569-9612
https://orcid.org/0000-0003-0860-3028
https://orcid.org/0000-0002-9854-3673
DOI: https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2022.1.3
УДК: 37.015.31:781.1
Теми: музична педагогіка
діагностування
особистість
здобувач
педагог
Діапазон сторінок: 17-23
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається специфіка комплексу принципів постановки музично-педагогічного діагнозу, визначається суть, структуру та окремі складові музично-педагогічної діагностики як єдиної функціональної системи. Проаналізовані й охарактеризовані підходи по дослідженню питань, проблем та завдань музично-педагогічного діагностування у психолого-педагогічній, музикознавчій, методичній літературі. Розглянуто та проаналізовано структуру особистості, у якій виділено чотири особливих підструктури. Проаналізовані «зовнішні прояви» музичного виконавства, труднощі та помилки, з якими зустрічаються студента/студентки на певному навчальному етапі; характеристики тих показників музично-педагогічного діагнозу, які безпосередньо взаємопов’язані з виконанням й інтерпретацією музичного твору.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20901
Перелік літератури: Яковчук Г. Музично-творчий розвиток майбутнього вчителя музики. Мистецтво та освіта. Київ, 2001. № 4. С. 13.
Загоровська С. Завдання музично-педагогічної діагностики у процесі виховання сучасного фахівця. Музикознавча думка Дніпропетровщини. Дніпропетровськ, 2013. Вип. 8. С. 153–165.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FKiM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20220707.pdf247,98 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.