Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20829| Назва: | Інноваційне освітнє середовище: теоретичний аспект |
| Автори: | Неділько, Ігор Михайлович Хомярчук, Алла Петрівна Магдисюк, Людмила Іванівна |
| Приналежність: | Комунальний заклад вищої освіти «Волинський медичний інститут» Комунальний заклад вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Бібліографічний опис: | Неділько І. М., Хомярчук А. П., Магдисюк Л. І. Інноваційне освітнє середовище: теоретичний аспект. Перспективи та інновації науки . 2022 . № 6(11) . С.278-287. https://doi.org/10.52058/2786-4952-2022-6(11)-278-287 |
| Журнал/збірник: | Перспективи та інновації науки |
| Випуск/№ : | 6(11) |
| Дата публікації: | 2022 |
| Дата внесення: | 11-жов-2022 |
| Країна (код): | UA |
| Ідентифікатор ORCID: | https://orcid.org/0000-0003-2299-6913 https://orcid.org/0000-0001-7229-7905 http://orcid.org/0000-0002-5304-933X |
| DOI: | https://doi.org/10.52058/2786-4952-2022-6(11)-278-287 |
| УДК: | 371.316.422.372:378 |
| Теми: | майбутні спеціалісти (вчителі, психологи, медичні працівники) інноваційне освітнє середовище нноваційна діяльність інноваційні процеси інтеграція дистанційні технології інтерактивні заняття електронний підручник компетентність |
| Діапазон сторінок: | 278-287 |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглянута проблема створення інноваційного освітнього середовища. Створене інноваційне освітнє середовище надає студентам усі варіанти різних типів освітніх курсів; рівні можливості реалізації своїх індивідуальних інтересів; підвищує здібності студентів; пристрасть до навчання; конкурентність; управління часом тощо. Інноваційне освітнє середовище підтримує інтерактивне викладання та навчання. Пропонує студентам і викладачам: гнучкість, активність, креативність, мобільність.Мета дослідження передбачала аналіз сучасного освітнього середовища: інноваційні елементи, динаміку та стратегію проектування з відповідним керівництвом навчання, оцінкою та зворотнім зв’язком. Окреслено особливості інтеграції технологій, перетин технологій з новим освітнім ландшафтом, що швидко трансформується в освіті. Нові та новітні технології провокують переосмислення викладання та навчання, а також служать каталізаторами для трансформації та інновації. Розглядаються основи успішної підготовки вчителів, психологів, медичних працівників з навичками та здібностями щодо глобальної обізнаності, творчості, спільного вирішення проблем у контексті проектування, самостійного навчання. Дослідження показує, що традиційні форми освіти,недостатні для досягнення нових цілей. У той самий час, поки наш зовнішній світ трансформується, у навчанні буде досягнуто значних успіхів, що змушує викладачів закладів вищої освіти переглянути свої підходи до навчання та до створення сприятливогоінноваційного середовища. Визначено складові інноваційного освітнього середовища, зміст інноваційного освітнього середовища; наявність матеріально-технічного забезпечення та ефективне використання майбутніми фахівцями науково-методичних та матеріально-технічнихможливостей закладу вищої освіти; тактика формування інноваційних процесів; суб’єкт суб’єктні відносини усіх учасників освітнього процесу; самовдосконалення особистості та робота у творчому науково-пошуковому режимі; застосування інноваційних педагогічнихтехнологій та ідей |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20829 |
| Тип вмісту: | Article |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FPsy) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 1547.pdf | 249,32 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.