Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20829
Назва: Інноваційне освітнє середовище: теоретичний аспект
Автори: Неділько, Ігор Михайлович
Хомярчук, Алла Петрівна
Магдисюк, Людмила Іванівна
Приналежність: Комунальний заклад вищої освіти «Волинський медичний інститут»
Комунальний заклад вищої освіти «Луцький педагогічний коледж»
Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Неділько І. М., Хомярчук А. П., Магдисюк Л. І. Інноваційне освітнє середовище: теоретичний аспект. Перспективи та інновації науки . 2022 . № 6(11) . С.278-287. https://doi.org/10.52058/2786-4952-2022-6(11)-278-287
Журнал/збірник: Перспективи та інновації науки
Випуск/№ : 6(11)
Дата публікації: 2022
Дата внесення: 11-жов-2022
Країна (код): UA
Ідентифікатор ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2299-6913
https://orcid.org/0000-0001-7229-7905
http://orcid.org/0000-0002-5304-933X
DOI: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2022-6(11)-278-287
УДК: 371.316.422.372:378
Теми: майбутні спеціалісти (вчителі, психологи, медичні працівники)
інноваційне освітнє середовище
нноваційна діяльність
інноваційні процеси
інтеграція
дистанційні технології
інтерактивні заняття
електронний підручник
компетентність
Діапазон сторінок: 278-287
Короткий огляд (реферат): У статті розглянута проблема створення інноваційного освітнього середовища. Створене інноваційне освітнє середовище надає студентам усі варіанти різних типів освітніх курсів; рівні можливості реалізації своїх індивідуальних інтересів; підвищує здібності студентів; пристрасть до навчання; конкурентність; управління часом тощо. Інноваційне освітнє середовище підтримує інтерактивне викладання та навчання. Пропонує студентам і викладачам: гнучкість, активність, креативність, мобільність.Мета дослідження передбачала аналіз сучасного освітнього середовища: інноваційні елементи, динаміку та стратегію проектування з відповідним керівництвом навчання, оцінкою та зворотнім зв’язком. Окреслено особливості інтеграції технологій, перетин технологій з новим освітнім ландшафтом, що швидко трансформується в освіті. Нові та новітні технології провокують переосмислення викладання та навчання, а також служать каталізаторами для трансформації та інновації. Розглядаються основи успішної підготовки вчителів, психологів, медичних працівників з навичками та здібностями щодо глобальної обізнаності, творчості, спільного вирішення проблем у контексті проектування, самостійного навчання. Дослідження показує, що традиційні форми освіти,недостатні для досягнення нових цілей. У той самий час, поки наш зовнішній світ трансформується, у навчанні буде досягнуто значних успіхів, що змушує викладачів закладів вищої освіти переглянути свої підходи до навчання та до створення сприятливогоінноваційного середовища. Визначено складові інноваційного освітнього середовища, зміст інноваційного освітнього середовища; наявність матеріально-технічного забезпечення та ефективне використання майбутніми фахівцями науково-методичних та матеріально-технічнихможливостей закладу вищої освіти; тактика формування інноваційних процесів; суб’єкт суб’єктні відносини усіх учасників освітнього процесу; самовдосконалення особистості та робота у творчому науково-пошуковому режимі; застосування інноваційних педагогічнихтехнологій та ідей
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20829
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FPsy)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1547.pdf249,32 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.