Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20810| Title: | Компетентнісний підхід до професійної підготовки майбутнього викладача естрадного співу |
| Authors: | Зарицька, Анна Андріївна Гонтар, Олег Савович |
| Affiliation: | КЗВО «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Bibliographic description (Ukraine): | Зарицька А. А., Гонтар О. С. Компетентнісний підхід до професійної підготовки майбутнього викладача естрадного співу. Інноваційна педагогіка. Одеса, 2019. Випуск 11. Том 1. С. 142-146. |
| Journal/Collection: | Інноваційна педагогіка |
| Issue: | 11 |
| Volume: | 1 |
| Issue Date: | 1-Apr-2019 |
| Submitted date: | 25-Mar-2019 |
| Date of entry: | 6-Oct-2022 |
| Publisher: | Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій |
| Country (code): | UA |
| Place of the edition/event: | Одеса, Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій |
| UDC: | 378.6:78 |
| Keywords: | професійна підготовка компетентнісний підхід компетенції викладач естрадного співу професійні вміння professional training competence approach competencies pop singing teacher professional skills |
| Page range: | 142-146 |
| Abstract: | Статтю присвячено актуальній проблемі професійної підготовки майбутнього викладача естрадного співу. Обґрунтовано доцільність використання компетентнісного підходу як методологічної основи про- фесійної підготовки майбутнього викладача естрадного співу. Розглянуто професійні вміння майбутнього фахівця. Визначено основні фахові компетенції, якими має володіти педагог-музикант. Схарактеризовано методичні орієнтири розвитку вокально-виконавських умінь майбутніх викладачів естрадного співу через призму компетентнісного підходу. |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20810 |
| Content type: | Article |
| Appears in Collections: | Наукові роботи (FKiM) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.