Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20783
Назва: Психологія інклюзивної освіти
Автори: Гошовська, Дарія Тарасівна
Бібліографічний опис: Гошовська Д. Т. Психологія інклюзивної освіти : силабус вибіркового освітнього компонента підготовки бакалавра спеціальності 053 Психологія освітньо-професійної програми Психологія / Волинський національний університет імені Лесі Українки, факультет психології, кафедра педагогічної та вікової психології. Луцьк , 2022. 18 с.
Дата публікації: 2022
Дата внесення: 26-вер-2022
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Теми: діагностика
корекція
нозологія
діагностика
Короткий огляд (реферат): Освітній компонент «Психологія інклюзивної освіти» спрямований на здатність розуміти та сприймати етичні норми поведінки відносно осіб з порушеннями психофізичного розвитку, а також володіти методиками корекційної роботи з дітьми з особливими потребами розвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20783
Тип вмісту: Training program
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FPsy)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Syl.ps.inkluz.osviny.pdf537,16 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.