Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20783| Назва: | Психологія інклюзивної освіти | 
| Автори: | Гошовська, Дарія Тарасівна | 
| Бібліографічний опис: | Гошовська Д. Т. Психологія інклюзивної освіти : силабус вибіркового освітнього компонента підготовки бакалавра спеціальності 053 Психологія освітньо-професійної програми Психологія / Волинський національний університет імені Лесі Українки, факультет психології, кафедра педагогічної та вікової психології. Луцьк , 2022. 18 с. | 
| Дата публікації: | 2022 | 
| Дата внесення: | 26-вер-2022 | 
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки | 
| Країна (код): | UA | 
| Теми: | діагностика корекція нозологія діагностика  | 
| Короткий огляд (реферат): | Освітній компонент «Психологія інклюзивної освіти» спрямований на здатність розуміти та сприймати етичні норми поведінки відносно осіб з порушеннями психофізичного розвитку, а також володіти методиками корекційної роботи з дітьми з особливими потребами розвитку. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20783 | 
| Тип вмісту: | Training program | 
| Розташовується у зібраннях: | Навчально-методичні матеріали (FPsy) | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Syl.ps.inkluz.osviny.pdf | 537,16 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.