Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20746
Title: Традиційний та дигітальний підходи до вивчення німецької лексики: методи та особливості
Authors: Близнюк, Людмила Миколаївна
Трушковська, А. Д.
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Bibliographic description (Ukraine): Близнюк Л. М. Трушковська А. Д. Традиційний та дигітальний підходи до вивчення німецької лексики: методи та особливості. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : наук. журнал. Запоріжжя, № 82. 2022. С.150-154 . DOI https://doi.org/10.32840/1992-5786.2022.82.26
Journal/Collection: Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах
Issue: 82
Issue Date: 2022
Date of entry: 15-Sep-2022
Publisher: Класичний приватний університет
Country (code): UA
ORCID Id: https://orcid.org/0000-0002-0795-6254
DOI: https://doi.org/10.32840/1992-5786.2022.82.26
UDC: 373.016:811.112.2ʼ373
Keywords: вивчення лексики
німецька лексика
традиційний підхід
дигітальний підхід
уроки німецької мови
мнемотехніка
змішане навчання
Page range: 150-154
Abstract: У статті досліджено традиційний та дигітальний підходи до вивчення лексики на уроках німецької мови. Визначено основні особливості, переваги та недоліки кожного з них. Розглянуто такі традиційні методи, як ведення словників й написання диктантів, і наведено приклади ігор та ігрових вправ для кращого опрацювання лексики під час аудиторних занять. Звернено також увагу на те, що при сьогоднішніх умовах поширення коронавірусної інфекції та запровадження дистанційного навчання використання лише традиційних методів вважається не достатнім для покращення результатів успішності учнів. Тому викладачі, щоб забезпечити якісний навчальний процес, все частіше звертаються до інноваційних технологій та цифрових інструментів. Дигітальний підхід реалізується за допомогою інтернет-ресурсів, платформ, програм, мобільних додатків і медіаматеріалів. Вони надають аудіо- та візуальне сприйняття інформації та допомагають вивчати лексичні одиниці в контексті. У роботі запропоновано ряд мобільних додатків та навчальних платформ для вивчення німецької лексики різних рівнів. Дана стаття фокусується на мнемотехніці як ефективному способі засвоєння лексичних одиниць та полегшення запам’ятовування інформації. Відповідно до цього зроблено розподіл між трьома категоріями людей: аудіали, візуали, кінестетики, які по-різному сприймають новий матеріал. Дано характеристику таким прийомам мнемотехніки, як римування, метод ключового слова та символізація. Зроблено детальний опис найпоширенішого методу мнемотехніки – методу асоціацій – щоб показати ефективність його застосування на уроках німецької мови. Це підкріплено прикладами двох мобільних додатків Memrise та Quizlet, які створені з метою формування лексичних навичок в учнів та які значно полегшують роботу викладачів у процесі підготовки до уроків. Проаналізований матеріал дозволяє зробити висновок про поєднання традиційного та дигітального підходів до вивчення німецької лексики та запровадження змішаного формату навчання
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20746
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FIF)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
26.pdf265,88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.