Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20727
Назва: Бренд-маркетинг: конспект лекцій
Автори: Лялюк, Алла Миколаївна
Бібліографічний опис: Лялюк А. М. Бренд-маркетинг: конспект лекцій. Луцьк: Вид-во КП ІА «Волиньенергософт», 2021. 88 с.
Дата публікації: 2021
Дата внесення: 13-вер-2022
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
УДК: 339.138 (075.8)
Теми: цілі та завдання бренд-маркетингу
комплекс маркетингу
Методи оцінки конкурентоспроможності товарів
Короткий огляд (реферат): У конспекті лекцій розкривається сутність, цілі та завдання бренд-маркетингу; багато уваги приділено технології брендингу; охоплено питання, пов’язані аналіз ефективності брендингу . Рекомендовано студентам 2 курсу галузі знань 07 «Управління та адміністрування», освітньої програми «Економіка підприємства»
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20727
Тип вмісту: Course of lectures
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
brend_marketyng.pdf1,05 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.