Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20695| Title: | Рисунок, як основа в живописі та скульптурі |
| Authors: | Прокопович, Тетяна Анатоліївна |
| Affiliation: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Bibliographic description (Ukraine): | Прокопович Т. А. Рисунок, як основа в живописі та скульптурі. Актуальні проблеми розвитку українського мистецтва: культурологічний, мистецтвознавчий, педагогічний аспекти : матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції. Луцьк: ВНУ імені Лесі Українки, 2020. С. 86–89. |
| Conference/Event: | Актуальні проблеми розвитку українського мистецтва: культурологічний, мистецтвознавчий, педагогічний аспекти |
| Issue Date: | 2020 |
| Submitted date: | 2020 |
| Date of entry: | 1-Sep-2022 |
| Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Country (code): | UA |
| Place of the edition/event: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| UDC: | 75.034-035.675.2 |
| Keywords: | живопис рисунок скульптура |
| Page range: | 86–89 |
| Abstract: | Не зважаючи на те, що рисунок є самостійною ланкою в мистецтві, він має фундаментальне значення в живописі, скульптурі, декоративному мистецтві і графіці. Це незамінне підґрунтя у будь якому живописному, графічному чи в скульптурному зображенні, так як саме через рисунок, художник вивчає об’єкт, чи втілює свій перший задум. Рисунок – це найперший і найпростіший засіб аналізу форм і конструкцій об’єктів, передачі зображення у образотворчому мистецтві. У пластичному мистецтві рисунок – це початкова стадія роботи, як визначає обриси форми, об’єму, розміщення в просторі. Рисунок у скульптурі – це поєднання лінійних і пластичних елементів з подальшим втілення їх у пластичну форму. |
| Description: | В сучасному світі зображувальне мистецтво досягло дуже високого рівня розвитку, тому для професійного виконання поставлених задач, необхідно мати розуміння предметного простору і наповнення його тривимірними об’єктами. Такий предметний простір найкраще формується через попередній рисунок, а в подальшому, для живопису і скульптури, наповнюється тоном, кольором і пластичною формою |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20695 |
| Content type: | Conference Abstract |
| Appears in Collections: | Наукові роботи (FKiM) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| risunok.pdf | 292,41 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.