Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20654
Назва: Змістовні ресурси психологічного супроводу сімей, що мають проблемних дітей
Автори: Мушкевич, Мирослава Іванівна
Бібліографічний опис: Мушкевич, М. (2021). Змістовні ресурси психологічного супроводу сімей, що мають проблемних дітей. Психологічне консультування і психотерапія, (15), 32-40. https://doi.org/10.26565/2410-1249-2021-15-03
Журнал/збірник: Психологічне консультування і психотерапія
Випуск/№ : 15
Дата публікації: 2021
Дата внесення: 1-сер-2022
Видавництво: Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
Країна (код): UA
Ідентифікатор ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3268-5767
DOI: https://doi.org/10.26565/2410-1249-2021-15-03
УДК: 159.922.76-056.2
Теми: сім’я
сімейна система
психодіагностика
психоедукація
психоконсультування
психотерапі
шлюбна підсистема
батьківська підсистема
Діапазон сторінок: 32-40
Короткий огляд (реферат): У статті представлена модель психологічного супроводу сімей, що мають проблемних дітей, описана система формувальних заходів, що має чітко структурований та організований характер і побудована на психологічних принципах. Останні забезпечено за допомогою спеціальних форм та методів програми психологічного супроводу, до яких увійшли: 1) на рівні психодіагностичного етапу стандартизовані й проєктивні методики; 2) на рівні психоедукаційного етапу – психопрофілактичні прийоми та просвітницькі заходи відповідно до емпіричних даних щодо прогалин психологічних знань та запитів самих досліджуваних; 3) на рівні психоконсультативного етапу – бесіда й інтерпретація як специфічні форми надання психологічної допомоги, орієнтованої на особистість і взаємодію між членами сім’ї, засвоєння ними ефективних способів самостійного розв’язання проблем; 4) на рівні психотерапевтичного етапу – інтерпретація та обговорення отриманих результатів у процесі емпіричного дослідження, проведення психотехнік «Сімейна скриня», «Написання казки», «Діаграма сім’ї» з подальшим зворотним зв’язком.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20654
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FPsy)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17641.pdf1,32 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.