Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20631
Назва: Ґенеза системи шкільного фізичного виховання і спорту у США (1930–1944 рр.)
Автори: Турчик, Ірина
Бєлікова, Наталія Олександрівна
Приналежність: Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Турчик І., Бєлікова Н. Ґенеза системи шкільного фізичного виховання і спорту у США (1930–1944 рр.) . Актуальні питання гуманітарних наук . Дрогобич, 2020. Вип. 28. Том 4. С. 174-178 . DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863.4/28.208834
Журнал/збірник: Актуальні питання гуманітарних наук
Випуск/№ : 28
Том: 4
Дата публікації: 2020
Дата внесення: 18-лип-2022
Країна (код): UA
Ідентифікатор ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7845-9047
https://orcid.org/0000-0003-2789-7586
DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4863.4/28.208834
УДК: 373.015.31:796(71)
Теми: США
шкільне фізичне виховання
спорт
історія
ґенеза
Діапазон сторінок: 174-178
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена ґенезі системи шкільного фізичного виховання й спорту у США (1930–1944 рр.). Метою є вивчення особливостей встановлення та розвитку спорту та фізичного виховання США в історичній ретроспективі. Необхідність формування належної вітчизняної системи фізичного виховання і спорту спонукає до вивчення історичного досвіду у цій царині, що передбачає дослідження як теоретичних, так і практичних аспектів реалізації фізичного виховання й спорту в минулому. Історичний аналіз досвіду США є важливим джерелом ґрунтовного осмислення та творчого використання позитивних ідей, що зумовлюється насамперед універсальністю науково-педагогічних здобутків США у галузі освіти, яка розвивається в спільній системі координат під впливом глобалізаційних викликів, а також важливості ролі фізичного виховання і занять спортом загалом та у системі освіти США зокрема. У результаті виявлено, що економічний колапс і, як наслідок, стрімке зростання безробіття впродовж 1930–1945 рр. негативно позначились на системі фізичного виховання й спорту у США. Однак ці виклики обумовили також певні успіхи в розвитку спорту, насамперед зростання кількості громадян США, які самостійно розпочали заняття спортом, як наслідок, актуалізацію розвитку дитячого та молодіжного спорту, поширення сімейних занять руховою активністю. Характерними рисами цього періоду стала доступність занять спортом (демократичність) усім верствам населення, організація програм під егідою держави й громадських організацій, спрямованих на залучення молоді до занять руховою активністю, що мали довготривалий соціальний ефект. Друга світова війна загострила увагу уряду на недостатньому рівні фізичної підготовленості населення США, що привело до того, що фізична підготовка учнів стала важливим завданням шкільних програм з фізичного виховання, почався активний розвиток адаптивного спорту й наукових розвідок у галузі фізичної культури і спорту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20631
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FFKiZ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
29.pdf317,82 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.