Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20629
Назва: Підвищення рівня рухової активності та зміцнення здоров’я старшокласниць у процесі занять аквааеробікою
Автори: Бєлікова, Наталія Олександрівна
Шнит, Інна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Бєлікова Н. О., Шнит І.С. Підвищення рівня рухової активності та зміцнення здоров’я старшокласниць у процесі занять аквааеробікою . Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Луцьк, 2019. Вип. 35. С. 80-85
Журнал/збірник: Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки
Випуск/№ : 35
Дата публікації: 2019
Дата внесення: 18-лип-2022
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Ідентифікатор ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2789-7586
УДК: 796.011:377
Теми: учні
старшокласниці
рухова активність
мотивація
здоров’я
аквааеробіка
Діапазон сторінок: 80-85
Короткий огляд (реферат): Останнім часом простежено стійку тенденцію до зниження рівня рухової активності та погіршення стану здоров’я учнівської молоді. Перспективним напрямом розвʼязання цієї проблеми є використання в процесі фізичного виховання учнів популярних видів рухової активності. Сучасні молоді дівчата виокремлюють заняття аквааеробікою поряд з іншими видами рухової активності. Мета дослідження – визначити стан рухової активності старшокласників та обґрунтувати можливості засобів аквааеробіки для підтримання певного рівня рухових якостей і фізичного розвитку дівчат старшого шкільного віку. Методи дослідження – загальнонаукові (аналіз, синтез, систематизація); контент-аналіз, соціологічні методи (анкетування, опитування). Установлено, що в межах норми рухової активності (8–12 годин на тиждень) достатньо рухаються лише 23,4 % школярів. Серед чинників, які заважають старшокласникам мати достатню рухову активність, домінують висока насиченість шкільних навчальних програм, поглинання добового бюджету часу роботою з комп’ютером або іншими ґаджетами. Хотіли б урізноманітнити уроки фізичної культури новими видами спорту 65,3 % учнів. До спортивних інтересів дівчат потрапляє аквааеробіка. Бажання займатись аквааеробікою в позаурочний час виявило 32 % старшокласниць. Упровадження аквааеробіки на урочних та позаурочних заняттях зі старшокласницями спроможне підвищити рівень їхньої рухової активності та підняти інтерес до фізичної культури.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20629
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FFKiZ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
bielikova_shnit.pdf1,14 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.