Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2060
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолесницька, Н. М.-
dc.contributor.authorKolesnycka, N. M.-
dc.date.accessioned2013-10-31T12:07:03Z-
dc.date.available2013-10-31T12:07:03Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКолесницька Н. М. Бренд як елемент успішного виконання завдань інформаційного менеджменту / Н. М. Колесницька // Інформаційне забезпечення транскордонного співробітництва України : матеріали I Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (14–15 травня 2013 р., м. Луцьк) : в 2 т. / [під заг.ред. Митко А.М.]. – Т.1. – Луцьк : Вежа-Друк, 2013. – С. 100 - 107.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 334.55-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2060-
dc.descriptionН. М. Колесницька, аспірантка кафедри міжнародної інформації НУ «Львівська політехніка» (Україна, м.Львів)uk_UK
dc.description.abstractThe author analyzes the concept of information management and the concept of brand and branding. Makes an attempt to define a brand as an effective mechanism for information management tasks.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectinformation managementuk_UK
dc.subjectbranduk_UK
dc.subjectbrandinguk_UK
dc.titleБренд як елемент успішного виконання завдань інформаційного менеджментуuk_UK
dc.title.alternativeBrand as a part of successful implementation information management tasksuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Інформаційне забезпечення транскордонного співробітництва України , 2013 , Т 1.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kolesnyc.pdf190,03 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.