Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20602
Назва: Обліково-аналітичне забезпечення стратегічного управління розвитком підприємства (тренінг-курс): методичні рекомендації до самостійних робіт.
Автори: Фатенок-Ткачук, Алла Олександрівна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Фатенок-Ткачук А. Обліково-аналітичне забезпечення стратегічного управління розвитком підприємства (тренінг-курс): методичні рекомендації до самостійних робіт. Луцьк : В-во «Вежа-Друк», 2022. 58 с.
Bibliographic description: Fatenok-Tkachuk A. (2022). Accounting and analytical support for strategic management of enterprise development (training course): methodical recommendations for independent work. Lutsk: Vezha-Druk. 58 p.
Дата публікації: бер-2022
Дата внесення: 14-лип-2022
Видавництво: Вежа-друк.
Країна (код): UA
УДК: 336.71. 231
Теми: Обліково-аналітичне забезпечення
Стратегічне управління
Аналіз зовнішнього середовища
Аналіз внутрішнього середовища
Резерви
Стратегічний контроль
Короткий огляд (реферат): Методичні рекомендації до самостійних робіт з тренінг-курсу «Обліково-аналітичне забезпечення стратегічного управління розвитком підприємства» містить сукупність практичних кейсів, інформаційних матеріалів до всіх тем курсу згідно силабусу, що допоможуть набути та удосконалити практичні навички та компетентності й систематизувати теоретичні знання. Рекомендовано для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальностей 071 «Облік і оподаткування» освітньої програми «Облік і оподаткування» денної та заочної форм навчання з метою набуття теоретичних знань та практичних навичок обліково-аналітичного забезпечення процесу стратегічного управління.
Опис: Здобувачі освіти у процесі проходження тренінг-курсу набудуть таких компетентностей. У результаті вивчення дисципліни Обліково-аналітичне забезпечення стратегічного управління розвитком підприємства відповідно до освітньо-професійної програми здобувач освіти набуває таких компетентностей. Загальні компетентності (ЗК). ЗК01. Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми (Тема 1–3, 6–8). ЗК04. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні (Тема 3–9). ЗК05. Здатність генерувати нові ідеї (креативність) (Тема 1–4, 7, 8). ЗК06. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел (Тема 3–9). ЗК08. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності) (Тема 1–9). ЗК11. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт (Тема 4–9). Спеціальні (фахові) компетентності (СК). СК01. Здатність формувати та використовувати облікову інформацію для прийняття ефективних управлінських рішень на всіх рівнях управління підприємством в цілях підвищення ефективності, результативності та соціальної відповідальності бізнесу (Теми 3, 5–9). СК02. Здатність організовувати обліковий процес та регламентувати діяльність його виконавців у відповідності з вимогами менеджменту підприємства (Теми 3, 4). СК05. Здатність застосовувати методи і методики аналітичного забезпечення сучасних систем менеджменту з урахуванням стратегії розвитку підприємства в умовах невизначеності, ризику та/або асиметричності інформації (Теми 3–9). СК07. Здатність формулювати завдання, удосконалювати методики та впроваджувати сучасні методи фінансового та управлінського обліку, аналізу, аудиту і оподаткування у відповідності зі стратегічними цілями підприємства (Теми 3–9). СК09. Здатність здійснювати діяльність з консультування власників, менеджменту підприємства та інших користувачів інформації у сфері обліку, аналізу, контролю, аудиту, оподаткування (Теми 1–9). Програмні результати навчання (ПР). ПР01. Вміти розвивати та підвищувати свій загальнокультурний і професійний рівень, самостійно освоювати нові методи роботи та знання щодо комплексного бачення сучасних проблем економіки та управління (Теми 1, 2, 7, 8). ПР05. Володіти інноваційними технологіями, обґрунтовувати вибір та пояснювати застосовування нової методики підготовки і надання облікової інформації для потреб управління суб’єктом господарювання (теми 3–9). ПР10. Збирати, оцінювати та аналізувати фінансові та нефінансові дані для формування релевантної інформації в цілях прийняття управлінських рішень (теми 3–9). ПР12. Обґрунтовувати інноваційні підходи до інформаційного забезпечення системи контролю використання ресурсного потенціалу суб’єктів господарювання та органів державного сектору з урахуванням стратегії розвитку бізнесу (Теми 7, 9). ПР17. Готувати й обґрунтовувати висновки задля консультування власників, менеджменту суб’єкта господарювання та інших користувачів інформації у сфері обліку, аналізу, контролю, аудиту, оподаткування (теми 1–9). ПР18. Дотримуватися норм професійної та академічної етики, підтримувати врівноважені стосунки з членами колективу (команди), споживачами, контрагентами, контактними аудиторіями (теми 3, 4). ПР19. Вміти проектувати, планувати і проводити пошукові і розвідувальні роботи, здійснювати їх інформаційне, методичне, матеріальне, фінансове та кадрове забезпечення (теми 3–9).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20602
Власник авторського права: © Фатенок-Ткачук А. О., 2022
Тип вмісту: Methodical recommendations
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OAZSU_metodvk_sam.pdf1,12 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.