Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20572
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоменда, Ольга Іванівна-
dc.date.accessioned2022-07-11T09:19:34Z-
dc.date.available2022-07-11T09:19:34Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКоменда О. Кирило Стеценко – індивідуальний стиль як чиник творчого універсалізму. Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського . 2020. № 127. С. 7‒25. DOI: https://doi.org/10.31318/2522-4190.2020.127.213872uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20572-
dc.description.abstractРозглянуто індивідуальний стиль як чинник творчого універсалізму видатного українського композитора, диригента, педагога, музикознавця, громадського діяча Кирила Стеценка. Дано визначення універсальної творчої особистості та окреслено методику її дослідження, обґрунтовано явище індивідуального діяльнісного стилю як системи діяльностей особистості. Охарактеризовано провідні (виконавство, композиція, громадська праця) та допоміжні (педагогіка, музикознавство) види творчої діяльності К. Стеценка. На основі аналізу структури творчого універсалізму К. Стеценка віднесено митця до типу універсала-громадського діяча. Зазначено, що вектор особистісно-творчого розвитку музиканта спрямовано від виконавства до громадської діяльності як домінанти його індивідуального діяльнісного стилю. Між видами творчої діяльності К. Стеценка спостережено тісні взаємозв’язки. Доведено, що вони формують ядро його творчої особистості і складають квінтесенцію індивідуального діяльнісного стилю. Аналіз співвідношення всіх видів діяльності музиканта у різні періоди дав змогу визначити поворотні пункти його творчої біографії та здійснити відповідну періодизацію творчості: виконавсько-диригентський період (1899−1903), синтетично-інтегративний (1904−1909), композиторський (1910−1916) та музично-громадський (1917−1922). Зазначено, що еволюція творчої особистості К. Стеценка і динаміка його індивідуального діяльнісного стилю простягається від виконавства через композицію до громадської діяльності. Доведено, що об’єднавчою ланкою всіх цих видів творчої діяльності К. Стеценка є індивідуальний стиль як єдність системи діяльностей, виявлений у таких стійко повторюваних ознаках як національний характер творчих досягнень, пріоритетність духовних жанрів, підпорядкованість творчих завдань інтересам громади.uk_UK
dc.format.extent7-25-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherНаціональна музична академія України імені П. І. Чайковськогоuk_UK
dc.subjectтворча особистістьuk_UK
dc.subjectіндивідуальний діяльнісний стильuk_UK
dc.subjectструктура творчого універсалізмуuk_UK
dc.subjectпровідні та допоміжні види діяльностіuk_UK
dc.subjectперіодизація творчостіuk_UK
dc.titleКирило Стеценко: індивідуальний стиль як чинник творчого універсалізмуuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31318/2522-4190.2020.127.213872-
dc.citation.issue127-
dc.citation.journalTitleНауковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-7659-690X-
dc.subject.udc78.071.1(477)Стеценко:141.132uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FKiM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
213872-Article Text-483957-1-10-20201016.pdf1,1 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.