Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20470
Назва: Використання «Дарів Фребеля» у процесі логіко-математичного розвитку дітей в різновіковій групі закладу дошкільної освіти
Інші назви: Use of “Frobel’s gifts” in the process of logic-mathematical development of children in the razeline group of the preschool education institution
Автори: Ємчик, Олександра Григорівна
Yemchyk, Oleksandra
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Ємчик, О. (2021). Використання «Дарів Фребеля» у про-цесі логіко-математичного розвитку дітей в різновіковій групі закладу дошкільної освіти. Acta Paedagogiсa Volynienses, 1, 23–27, doi: https://doi.org/10.32782/apv/2021.1.4
Журнал/збірник: Acta Paedagogica Volynienses
Випуск/№ : 1
Дата публікації: 2021
Дата внесення: 16-чер-2022
Країна (код): UA
Ідентифікатор ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0261-8595
DOI: https://doi.org/10.32782/apv/2021.1.4
УДК: 373.2.016:510-027.22
Теми: логіко-математичний розвиток дітей дошкільного віку
логіко-математичний розвиток в різновіковій групі
«дари Фребеля»
логіко-математичні ігри з «дарами Фребеля»
logical-mathematical development of preschool children
logical-mathematical development in different age groups
"Froebel's gifts"
logical-mathematical games with "Froebel's gifts"
Діапазон сторінок: 23–27
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено визначенню та обґрунтуванню теоретичних основ використання дидактичних матеріалів Ф. Фребеля для логіко-математичного розвитку дітей у різновіковій групі закладу дошкільної освіти. Визначено, що основним моментом для математичного розвитку дошкільника є механізм опанування різними видами і формами діяльності, вміння проявити самостійність, ініціативність, творчість. Описано дидактичний матеріал «Дарів Фребеля» та його практичну цінність. Визначено вимоги до використання матеріалів та дидактичних ігор педагога в сучасному закладі дошкільної освіти в умовах різновікової групи у контексті логіко-математичного розвитку. Шляхом застосування логіко-математичних ігор з матеріалами Ф. Фребеля здійснюється індивідуалізація освітніх впливів на дитину. Це лежить в основі організації розвитку та освіти дітей у різновіковій групі закладу дошкільної освіти, побудови педагогічного процесу, що дозволяє врахувати індивідуальність дитини, її особисті переваги і одночасно досягти рішення пізнавальних завдань щодо кожної дитини, котрі стоять перед педагогом. Узагальнено, що будуючи роботу по навчанню дітей в групах дітей різного дошкільного віку за допомогою використання різного роду ігрових ситуацій, дидактичних ігор, ігрових вправ і завдань ми отримуємо практичний результат навчання та робимо діяльність дитини актуальнішою і значимішою для неї. Обґрунтовано високу значущість вивчення й подальшого впровадження в практику роботи з дітьми теоретико-методичної спадщини Ф.Фребеля – з проблеми активізації інтелектуального, пізнавального, логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20470
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Frobel’s_gifts.pdf258,68 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.