Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20469
Title: Педагогічні умови логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку
Other Titles: Pedagogical conditions of logic-mathematical development of preschool children
Authors: Ємчик, Олександра Григорівна
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Bibliographic description (Ukraine): Ємчик О. Г. Педагогічні умови логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку. Інноваційна педагогіка . Одеса", 2021. Вип. 32. Т. 2. С. 203–207. DOI: https://doi.org/10.32843/2663- 6085/2021/32-2.41
Journal/Collection: Інноваційна педагогіка
Issue: 32
Volume: 2
Issue Date: 2021
Date of entry: 16-Jun-2022
Publisher: Одеса: Видавн. дім "Гельветика"
Country (code): UA
ORCID Id: https://orcid.org/0000-0003-0261-8595
DOI: https://doi.org/10.32843/2663- 6085/2021/32-2.41
UDC: 373.2.016:511-028.31
Keywords: логіко-математичний розвиток дітей дошкільного віку
педагогічні умови
педагогічні умови логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку
logical and mathematical development of preschool children
pedagogical conditions
pedagogical conditions of logical and mathematical development of preschool children
Page range: 203–207
Abstract: У статті визначено та охарактеризовано педагогічні умови логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку. Констатовано, що по мірі дорослішання дитина оволодіває лічильною, обчислювальною і вимірювальною діяльністю, способами визначення величини і форми предметів, просторово-часовим орієнтуванням, тобто застосуванням математичних знань для вирішення практичних життєвих завдань. Відзначено, що логіко-математична компетентність дітей дошкільного віку може ефективно функціонувати, отримувати подальший розвиток тільки при дотриманні певних педагогічних умов. Метою статті є виокремити, обґрунтувати й описати такі педагогічні умови та визначити особливості ефективного їх використання та організації у процесі логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку. Узагальнено, що педагогічні умови забезпечують успішність в досягненні завдань логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку, які при взаємодії між собою, при взаємодоповненні системно знижують труднощі в організації діяльності з розвитку логічних операцій мислення, математичних уявлень дітей, виконання елементарних математичних операцій рахунку, вимірювання й обчислення, усвідомлення ними зв'язків, відношень між об'єктами і явищами навколишньої дійсності, сприяють досягненню ефективності такої діяльності дітей дошкільного віку, яку організує педагог. Проведено аналіз теоретико-методичних досліджень вітчизняних та зарубіжних фахівців з окресленої теми, що дозволило визначити такі умови розвитку логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку: створення розвивального предметно-просторового середовища; використання різних організаційних форм і видів дитячої діяльності в освітньому процесі закладу дошкільної освіти; сприятлива психологічна атмосфера доброзичливості і емоційного благополуччя у провідній ігровій діяльності; врахування вікових можливостей та індивідуальних особливостей пізнавального розвитку дітей дошкільного віку; використання сучасних освітніх, у тому числі інформаційно-комунікаційних, технологій.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20469
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FP)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
44.pdf169,32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.