Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20468
Назва: Готовність майбутніх фахівців дошкільної освіти до логіко-математичного розвитку дітей
Автори: Ємчик, Олександра Григорівна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Ємчик О.Г. Готовність майбутніх фахівців дошкільної освіти до логіко-математичного розвитку дітей. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах . Запоріжжя , 2021. Вип. 74. Т. 2. С. 171–174. DOI: https://doi.org/10.32840/1992-5786.2021.74-2.33
Журнал/збірник: Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах
Випуск/№ : 74
Том: 2
Дата публікації: 2021
Дата внесення: 16-чер-2022
Видавництво: Класичний приватний університет
Країна (код): UA
Ідентифікатор ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0261-8595
DOI: https://doi.org/10.32840/1992-5786.2021.74-2.33
УДК: 378:373.2.011.3-051+373.2.016:511
Теми: логіко-математичний розвиток
професійна готовність фахівця дошкільної освіти
готовність фахівця дошкільної освіти до логіко-математичного розвитку дитини
Діапазон сторінок: 171–174
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено проблемі структури та змісту професійної готовності майбутніх фахівців дошкільної освіти до логіко-математичного розвитку дітей. Наголошено, що З метою якісної організації математичного розвитку дітей вихователю необхідно володіти математичними знаннями, вміти відбирати ті з них, які здатна усвідомити дитина дошкільного віку, розуміти закономірності формування логічних структур мислення і розвитку креативних здібностей, володіти засобами психолого-педагогічної діагностики дитячих досягнень, прогнозувати подальший математичний розвиток дітей та ін. Поняття «готовність» Визначено як цілісну, відносно стійку, особистісну структуру, що містить комплекс взаємопов’язаних мотиваційноціннісних, когнітивно-інтелектуальних та операційно-діяльнісних детермінант неперервного професійного зростання педагога, які забезпечують оптимальну реалізацію самоосвіти, самовиховання, самоактуалізації у професійній діяльності педагога. Враховуючи специфіку логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку конкретизовано поняття «готовність майбутніх фахівців дошкільної освіти до математичного розвитку дітей» на основі системного, діяльнісного та компетентнісного підходів. На основі аналізу освітніх програм та стандарту вищої освіти зі спеціальності «Дошкільна освіта» виділено загальні та спеціальні (фахові) компетентності, якими повинен оволодіти студент, з метою якісного здійснення логіко-математичного розвитку дітей раннього та дошкільного віку. Для вивчення педагогічного конструкту готовності майбутніх фахівців дошкільної освіти до логіко-математичного розвитку дітей виділено її структурні компоненти: когнітивний, практично-діяльнісний, аксіологічний. Узагальнено три рівні готовності майбутніх фахівців дошкільної освіти до логіко-математичного розвитку дітей: початковий, базовий та високий. Перспективи подальших досліджень визначено у розробці методики формування готовності майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти до розвитку логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20468
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
35.pdf205,12 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.