Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20454
Назва: Поняття та компоненти комп’ютерної грамотності дітей дошкільного віку
Автори: Ємчик, Олександра Григорівна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Ємчик О. Г. Поняття та компоненти комп’ютерної грамотності дітей дошкільного віку. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. Запоріжжя , 2020. Вип. 70. Т. 1. С. 78–82. DOI: https://doi.org/10.32840/1992-5786.2020.70-1.14
Журнал/збірник: Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах
Випуск/№ : 70
Том: 1
Дата публікації: 2020
Дата внесення: 14-чер-2022
Видавництво: Класичний приватний університет
Країна (код): UA
Ідентифікатор ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0261-8595
DOI: https://doi.org/10.32840/1992-5786.2020.70-1.14
УДК: 373.2.015.31:004.9(072)
Теми: інформаційна культура
комп’ютерна грамотність
інформаційно-комунікаційні технології
комп’ютерна грамотність дітей дошкільного віку
Діапазон сторінок: 78–82
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено аналізу походження, змісту та компонентів поняття комп’ютерної грамотності дітей дошкільного віку. Зазначено, що розростання та розгалуження освітньої інформаційної інфраструктури стимулює необхідність інтенсифікації формування та розвитку інформаційної культури й комп’ютерної грамотності, потреба в наявності яких виникає навіть у ранньому віці. Використання комп’ютерних технологій в освітньому процесі з дітьми дошкільного віку, а звідси – і формування в них комп’ютерної грамотності не лише можливе, але й необхідне в сучасних умовах. Узагальнено основні напрями використання інформаційно-комунікаційних технологій у закладі дошкільної освіти, впровадження їх у роботу та формування інформаційної компетентності дітей дошкільного віку: застосування комп’ютерних технологій у процесі проведення занять та інших форм організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти; проведення занять безпосередньо з формування комп’ютерної грамотності у процесі реалізації освітньої лінії «Комп’ютерна грамота»; розвиток пізнавальних здібностей, мотивації до навчання, розвиток творчих здібностей. Інформаційну грамотність визначено як базову компетентність, яка є основою інтеграції соціальної, особистісної, пізнавальної, предметно-діяльнісної компетентностей та забезпечує професійну мобільність людини і спирається на універсальне вміння працювати з різними джерелами інформації. Комп’ютерна грамотність постає як системна сукупність знань і умінь, необхідних людині для життя й діяльності в інформаційному суспільстві, використання комп’ютера як знаряддя інтелектуальної праці. У процесі дослідження виділено мотиваційний, когнітивний, операційний, фізіологічно-безпековий, рефлексивно-креативний компоненти комп’ютерної грамотності дитини дошкільного віку. Перспективою подальших розвідок у цьому напрямі обрано визначення способів формування та розвитку загальної інформаційної компетентності дітей дошкільного віку в освітньому процесі закладів дошкільної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20454
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdf288,46 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.