Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20454| Назва: | Поняття та компоненти комп’ютерної грамотності дітей дошкільного віку |
| Автори: | Ємчик, Олександра Григорівна |
| Приналежність: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Бібліографічний опис: | Ємчик О. Г. Поняття та компоненти комп’ютерної грамотності дітей дошкільного віку. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. Запоріжжя , 2020. Вип. 70. Т. 1. С. 78–82. DOI: https://doi.org/10.32840/1992-5786.2020.70-1.14 |
| Журнал/збірник: | Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах |
| Випуск/№ : | 70 |
| Том: | 1 |
| Дата публікації: | 2020 |
| Дата внесення: | 14-чер-2022 |
| Видавництво: | Класичний приватний університет |
| Країна (код): | UA |
| Ідентифікатор ORCID: | https://orcid.org/0000-0003-0261-8595 |
| DOI: | https://doi.org/10.32840/1992-5786.2020.70-1.14 |
| УДК: | 373.2.015.31:004.9(072) |
| Теми: | інформаційна культура комп’ютерна грамотність інформаційно-комунікаційні технології комп’ютерна грамотність дітей дошкільного віку |
| Діапазон сторінок: | 78–82 |
| Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено аналізу походження, змісту та компонентів поняття комп’ютерної грамотності дітей дошкільного віку. Зазначено, що розростання та розгалуження освітньої інформаційної інфраструктури стимулює необхідність інтенсифікації формування та розвитку інформаційної культури й комп’ютерної грамотності, потреба в наявності яких виникає навіть у ранньому віці. Використання комп’ютерних технологій в освітньому процесі з дітьми дошкільного віку, а звідси – і формування в них комп’ютерної грамотності не лише можливе, але й необхідне в сучасних умовах. Узагальнено основні напрями використання інформаційно-комунікаційних технологій у закладі дошкільної освіти, впровадження їх у роботу та формування інформаційної компетентності дітей дошкільного віку: застосування комп’ютерних технологій у процесі проведення занять та інших форм організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти; проведення занять безпосередньо з формування комп’ютерної грамотності у процесі реалізації освітньої лінії «Комп’ютерна грамота»; розвиток пізнавальних здібностей, мотивації до навчання, розвиток творчих здібностей. Інформаційну грамотність визначено як базову компетентність, яка є основою інтеграції соціальної, особистісної, пізнавальної, предметно-діяльнісної компетентностей та забезпечує професійну мобільність людини і спирається на універсальне вміння працювати з різними джерелами інформації. Комп’ютерна грамотність постає як системна сукупність знань і умінь, необхідних людині для життя й діяльності в інформаційному суспільстві, використання комп’ютера як знаряддя інтелектуальної праці. У процесі дослідження виділено мотиваційний, когнітивний, операційний, фізіологічно-безпековий, рефлексивно-креативний компоненти комп’ютерної грамотності дитини дошкільного віку. Перспективою подальших розвідок у цьому напрямі обрано визначення способів формування та розвитку загальної інформаційної компетентності дітей дошкільного віку в освітньому процесі закладів дошкільної освіти. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20454 |
| Тип вмісту: | Article |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FP) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 16.pdf | 288,46 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.