Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20445
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄмчик, Олександра Григорівна-
dc.date.accessioned2022-06-07T08:20:44Z-
dc.date.available2022-06-07T08:20:44Z-
dc.date.issued2018-05-
dc.identifier.citationЄмчик О. Г. Методологічні підходи до порівняльних досліджень в галузі дошкільної освіти. Актуальні проблеми педагогічної освіти: європейський і національний вимір : матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції (28-29 травня 2019 р.) / за заг. ред. А.В. Лякішевої. Луцьк : ПП Іванюк В.П., 2019. С. 70-72.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20445-
dc.description.abstractУ сучасний період зростає роль порівняльних досліджень в галузі педагогіки як необхідність в умовах глобального плюралізму і інтеграції. Новими тенденціями в розвитку порівняльної педагогіки в зв'язку з інтеграційними процесами в освіті є: відкритість дослідного поля до вивчення різних проблем освіти; відкритість методології: до гуманітарних наук, до різноманітності філософських позицій, до різноманітності методів.Таким чином, значущим є розуміння того, що системний і культурологічний підходи, будучи науково-методологічними підходами до порівняльного дослідження систем дошкільної освіти України та зарубіжних країн, відображають специфіку дошкільної освіти та відіграють важливу роль в порівняльному дослідженні в галузі педагогіки, в якому зіставляються вітчизняний і зарубіжний педагогічної досвід, сприяє більш глибокому осмисленню вітчизняних проблем, підвищенню ефективності освітньої діяльності закладів дошкільної освіти.uk_UK
dc.format.extent70-72-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВНУ імені Лесі Українки, ПП Іванюк В.П.uk_UK
dc.subjectдошкільна освітаuk_UK
dc.subjectпорівняльні дослідженняuk_UK
dc.titleМетодологічні підходи до порівняльних досліджень в галузі дошкільної освітиuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferenceАктуальні проблеми педагогічної освіти: європейський і національний вимір-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameСвітязь, Луцькuk_UK
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-0261-8595-
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
metodol.pdf390,77 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.