Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20429
Назва: Науково-дослідна робота студентів у процесі вивчення порівняльної педагогіки
Автори: Ємчик, Олександра Григорівна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Ємчик О. Г. Науково-дослідна робота студентів у процесі вивчення порівняльної педагогіки. Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки. Серія : Педагогічні науки. Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. О. Смолюк та ін.]. Луцьк : СНУ ім. Лесі Українки, 2018. № 9 (382) С. 63–67.
Журнал/збірник: Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки. Серія : Педагогічні науки
Випуск/№ : 9 (382)
Дата публікації: 2018
Дата внесення: 1-чер-2022
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Луцьк : СНУ ім. Лесі Українки
Ідентифікатор ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0261-8595
УДК: 378:001.89]+37.013.74
Теми: науково-дослідна робота студентів
порівняльна педагогіка
порівняльно-педагогічне дослідження
Діапазон сторінок: 63–67
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено визначенню та обґрунтуванню напрямів, етапів та форм залучення студентів до науково-дослідної роботи у процесі вивчення порівняльної педагогіки у закладі вищої освіти. Науково-дослідну діяльність визначено як взаємодію студентів і викладачів з метою поглиблення педагогічних компаративістських знань, умінь і навичок, отриманих в ході навчального процесу. Виділено два блоки в науково-дослідницькій діяльності студентів – навчально-дослідну та науково-дослідну роботу. Перша – включена в освітній процес і здійснюється в навчальний час, друга – виконується у вільний від занять час. Визначено завдання професійної підготовки студентів у напрямі порівняльно-педагогічних досліджень та актуальні науково-дослідні компетенції, що формуються у процесі вивчення порівняльної педагогіки у закладі вищої освіти: інформаційно-комунікативні, методологічні, теоретичні, емпіричні. Описано етапи студентського порівняльно-педагогічного дослідження: орієнтувальний, виконавчий, контрольний та коригуючий. Схарактеризовано способи залучення студентів у навчально-дослідну діяльність у процесі вивчення порівняльної педагогіки, а саме наукова дуель, case-study, педагогічні кросворди, порт фоліо, навчальні міні-дослідження, а також робота з зарубіжною художньою літературою. Доведено, що їх використання сприяє не тільки ефективному освоєнню студентами змісту навчальної дисципліни «Порівняльна педагогіка», а й формуванню готовності до використання методів наукового дослідження, здійснення професійної самоосвіти, передбаченої вимогами державного освітнього стандарту вищої освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20429
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ndr_pedahohika.pdf431,72 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.