Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20393
Title: Методичні аспекти креативної діяльності викладача іноземної мови
Authors: Близнюк, Людмила Миколаївна
Сологуб, Лариса Вячеславівна
Марєєва, Тетяна Вікторівна
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Львівський національний університет імені Івана Франка
Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка
Bibliographic description (Ukraine): Близнюк Л. М., Сологуб Л. В., Марєєва Т. В. Методичні аспекти креативної діяльності викладача іноземної мови. Перспективи та інновації науки. 2022. № 6(11) С. 49-60. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2022-6(11)-49-60
Journal/Collection: Перспективи та інновації науки
Issue: 6(11)
Issue Date: 2022
Date of entry: 24-May-2022
Country (code): UA
ORCID Id: https://orcid.org/0000-0002-0795-6254
https://orcid.org/0000-0001-9926-322X
https://orcid.org/0000-0002-5664-4070
DOI: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2022-6(11)-49-60
UDC: 378.14:81.132
Keywords: креативна діяльність викладача
онлайн-ресурси
методика навчання
педагогіка
заклади вищої освіти
Page range: 49-60
Abstract: Стаття присвячена розробленню методичних аспектів креативної діяльності для викладачів іноземної мови закладів вищої освіти України. Актуальність проведеного дослідження зумовлена необхідністю збагачення традиційних методів вивчення іноземної мови креативними, які є неможливими без зміни акцентів в методиці викладання та готовності викладачів розвивати креативну діяльність, тобто сприймати усе нове та активно його застосовувати у професійній діяльності. Мета статті – удосконалення методів та інструментів, котрі сприяють розвитку креативної діяльності викладачів іноземних мов. Для досягення мети під час дослідження було здійснено критичний аналіз підходів до визначення суті креативної діяльності викладача, систематизовано інформацію про підходи та передумови креативної діяльності та запропоновано методи та інструменти реалізації креативної педагогіки. Під час дослідження використані загальнонаукові методи дослідження. Це аналіз, синтез, індукція, дедукція. В статті вперше показано, які методи та інструменти необхідно використовувати для креативного розвитку діяльності викладача іноземної мови. За результатами дослідження встановлено, що в сучасних умовах основою вивчення іноземних мов є креативна діяльність викладача, з якою тісно пов'язане вирішення проблемних ситуацій та швидке прийняття рішень. Вона спрямована на регулювання психолого-педагогічних зв'язків між суб'єктами навчального процесу, формування творчої особистості студентів та удосконалення творчої діяльності педагога. Практичне значення дослідження полягає у можливості використання запропонованих методів та інструментів в закладах вищої освіти, що сприятиме розвитку креативної діяльності викладачів іноземних мов. Крім того, використання креативних методів та інструментів сприятиме формуванню у студентів навичок креативного мислення на заняттях, відповідно процес навчання стане цікавим, різноманітним та ефективним.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20393
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FIF)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1527.pdf259,78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.