Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/201
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФіліппова, І. Ю.-
dc.contributor.authorFilippova, I. Yu.-
dc.date.accessioned2012-12-25T11:03:15Z-
dc.date.available2012-12-25T11:03:15Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationФіліппова, І. Ю. Рефлексивні здібності педагога у професійній діяльності / І. Ю. Філіппова // Психологічні перспективи / Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Ін-т соц. та політ. психології АПН України ; гол. ред. Л. Засєкіна. – Луцьк, 2011. – Вип. 17. – С. 249-256. – Бібліогр.: 3 назви.uk_UK
dc.identifier.otherУДК159.929-057.874-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/201-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано рефлексивні здібності педагога як визначальний фактор успішної професійної діяльності, а також параметри його професійної діяльності: знання функцій як спеціаліста, ставлення до професії, вимоги до його професійних та особистісних якостей, емоційна обізнаність, стратегії поведінки в стресових ситуаціях, самооцінка. Охарактеризовано професійно-ділові й особистісно-значущі властивості педагога. The article presents the reflective abilities of the teacher as a determining factor of successful professional aktivity. The parameters of teacher’s professional activities are underlined: knowledge in functioning of the teacher-educator, attitude to the profession, the requirements for teacher’s professional and personal qualities, emotio-nal awareness. The behavior strategies in stressfull situations, self-determination. The teacher’s professional-business and personal-significant properties are described.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Ін-т соц. та політ. психології АПН Україниuk_UK
dc.subjectрефлексивні процесиuk_UK
dc.subjectрефлексивні властивості педагогаuk_UK
dc.subjectставлення до професіїuk_UK
dc.subjectособистісно-значущі якостіuk_UK
dc.subjectстратегії поведінки в стресових ситуаціяхuk_UK
dc.subjectсамооцінка педагогаuk_UK
dc.subjectreflexive processesuk_UK
dc.subjectreflexive features of the teacheruk_UK
dc.subjectthe attitude to the professionuk_UK
dc.subjectself-valuation teacheruk_UK
dc.subjectpersonal and meaningful quality strategy for coping with stress situasionuk_UK
dc.titleРефлексивні здібності педагога у професійній діяльностіuk_UK
dc.title.alternativeThe Reflexive Ability in Teacher’s Professional Activityuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Психологічні перспективи, 2011, № 17

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Filipova.pdf229,84 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.