Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20111
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПачковський, Юрій-
dc.contributor.authorДячук, Ольга-
dc.date.accessioned2022-01-27T20:50:00Z-
dc.date.available2022-01-27T20:50:00Z-
dc.date.issued2021-
dc.date.submitted2021-
dc.identifier.citationПачковський, Ю., Дячук, О. (2021). Електронна комерція в теоретичному полі соціології. Соціологічні студії, 1(18), 14–23. https://doi.org/10.29038/2306-3971-2021-01-14-23uk_UK
dc.identifier.isbn316.42:339.162-
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20111-
dc.description.abstractУ статті розглянуто окремі проблеми соціологічної концептуалізації електронної комерції як соціального феномену, що набуває вагомості в сучасному глобалізованому суспільстві. Звернено увагу на низку підходів, які пропонуються до розгляду новітніх соціальних феноменів у межах економічної соціології. Серед задекларованих підходів особливе місце в аналізі електронної комерції посідає ринковий, що включає низку дискур-сів: неоінституціональний, соціокультурний, феноменологічний. Допов-ненням до цих теоретичних концептів під час аналізу електронної комерції є концептуальні положення, опрацьовані в межах теорії інформаційного суспільства: концепції мережевого суспільства М. Кастельса, суперінду-стріального суспільства Е. Тоффлера. Продуктивними з погляду соціоло-гічного аналізу електронної комерції розглянуто положення теорій, пов’язаних із розвитком цифрового суспільства: концепції четвертої промислової революції К. Шваба й нової економіки (концепція повної або часткової електронної комерції Turban, Outland, King et al.).uk_UK
dc.format.extent14–23-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectекономічна соціологіяuk_UK
dc.subjectелектронна комерціяuk_UK
dc.subjectринокuk_UK
dc.subjectспоживанняuk_UK
dc.subjectінформаційне суспільствоuk_UK
dc.subjectцифрове суспільствоuk_UK
dc.titleЕлектронна комерція в теоретичному полі соціологіїuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.29038/2306-3971-2021-01-14-23-
dc.citation.issue1 (18)-
dc.citation.journalTitleСоціологічні студії-
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-6076-055X-
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-8728-9059-
dc.subject.udc316.42:339.162uk_UK
Розташовується у зібраннях:Соціологічні студії, 2021, № 1 (18)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14-23.pdf776,46 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.