Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2002
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАндрощук, О.-
dc.contributor.authorAndroshchuk, O.-
dc.date.accessioned2013-10-28T11:00:26Z-
dc.date.available2013-10-28T11:00:26Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationАндрощук, О. Загартування як один з ефективнихх засобів оздоровлення дітей дошкільного віку / О. Андрощук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 2(18). – С. 147-150.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2002-
dc.description.abstractУ статті розглянуто різні види загартування, які використовуються у фізичному вихованні дошкільнят. На сучасному етапі стан фізичного виховання є недостатньо ефективним, тому що не може забезпечити необхідний рівень фізичного здоров’я дошкільнят. Потужну оздоровчу дію на організм людини чинить загартування з використанням природних факторів і рухової активності. Усі методики загартування включають загартувальні заходи в повсякденному житті й спеціальні загартувальні процедури. Однак автори відзначають складність організації процесу загартування в ДНЗ. Необхідний пошук не лише ефективних, але й одночасно полегшених, доступних форм організації загартування організму дітей дошкільного віку. Немає єдності в поглядах щодо послідовності застосування, засобів, їх тривалості. Це знижує ефективність упровадження методики загартування в систему фізкультурно-оздоровчих заходів із дітьми дошкільного віку. Одним з ефективних засобів упровадження методики загартування є формування мотивації в дітей і їхніх батьків до занять традиційними й нетрадиційними методами оздоровлення. The article deals with various types of tempering used in physical education of preschoolers. At the present time the state of physical education is not effective because it cannot provide the required level of physical health of preschoolers. Powerful recreational effect on human body does hardening with natural factors and physical activity. All methods include quenching hardening events in everyday life and special hardening process. However, the authors note the complication of organization of tempering in preschool educational establishments. Necessary is the search not only effective, but also accessible forms of organization of hardening of organism of children of preschool age. There is no unity in looks in relation to sequence of application, facilities and their duration. It reduces efficiency of introduction of methods of tempering in the system of athletic-health measures with children of preschool age. One of effective means of introduction of methods of hardening is the forming of motivation by children and their parents to engaging in the traditional and untraditional methods of making healthy.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectзагартуванняuk_UK
dc.subjectзагартувальні процедуриuk_UK
dc.subjectоздоровчі заходиuk_UK
dc.subjectдошкільний навчальний закладuk_UK
dc.subjectдошкільнятаuk_UK
dc.subjecthardeninguk_UK
dc.subjecthardening proceduresuk_UK
dc.subjectrecreational activitiesuk_UK
dc.subjectpreschool educational establishmentuk_UK
dc.subjectpre-schoolers.uk_UK
dc.titleЗагартування як один з ефективних засобів оздоровлення дітей дошкільного вікуuk_UK
dc.title.alternativeTempering as One of the Effective Facilities of Health Improvement of Preschoolersuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.udcУДК 37.037-
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
anot36.pdf314,85 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.