Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2001
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШкола, О-
dc.contributor.authorShkola, O-
dc.date.accessioned2013-10-28T10:45:41Z-
dc.date.available2013-10-28T10:45:41Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationШкола, О. Вплив інтерактивних технологій навчання на уроках фізичної культури учнів молодших класів на формування їхньої життєвої компетентності / О. Школа // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 2(18). – С. 142-146. – Бібліогр.: 6 назв.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2001-
dc.description.abstractЗавдяки впровадженню інтерактивних технологій можна по-новому вплинути на процес становлення особистості молодшого школяра, підвищити його ефективність на уроці фізичної культури, спрямувати його на фізичний розвиток дитини, на розвиток фізичних і психічних здібностей. Суть інтерактивного навчання полягає в тому, що навчальний процес відбувається тільки завдяки постійній активній взаємодії всіх учнів на уроках фізичної культури. Результати аналізу свідчать, що інтерактивні технології навчання спрямовані на створення середовища, у якому забезпечуються ефективні умови формування активності учнів молодших класів, а в процесі засвоєння навчального матеріалу з фізичної культури школярі отримують основи знань про фізичну культуру й спорт, гігієну, здоров’я в цілому, розвиток рухових умінь та навичок, виховання миро-любності, гуманності, ознайомлення із власним “Я”, визначення в собі позитивних та негативних рис. Ефек-тивність впливу інтерактивних технологій навчання на формування життєвої компетентності молодших школярів досягається за умови, коли враховуються психологічні та фізичні закономірності й особливості спілкування учнів на цьому віковому періоді їхнього розвитку. Due to introduction of interactive technologies it is possible to influencein a new way on becoming personality of a pupil, promote his efficiency during a lesson of physical culture, to point him at physical development of child, on development of physical and psychical capabilities. Efficiency of influence of interactive technologies of teaching on forming of vital competence of the primary school children is arrived at them when psychological and physical conformities to law and features of intercourse of students of this agedependent period of their development are taken into account.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectучні молодших класівuk_UK
dc.subjectінтерактивні технологіїuk_UK
dc.subjectкомпетентністьuk_UK
dc.subjectjunior school pupilsuk_UK
dc.subjectinteractive technologiesuk_UK
dc.subjectcompetenceuk_UK
dc.titleВплив інтерактивних технологій навчання на уроках фізичної культури учнів молодших класів на формування їхньої життєвої компетентностіuk_UK
dc.title.alternativeInfluence of Interactive Technologies of Teaching During Lessons of Physical Culture Among Pupils of Junior School on Formation of Their Vital Competenceuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
anot35.pdf268,54 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.