Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/200
Назва: Психологічні особливості оволодіння іноземною мовою дітьми молодшого шкільного віку
Інші назви: Psychological Peculiarities of the Foreign Languages Maste-ring by the Primary School Children
Автори: Тригуб, Г. В.
Trigub, G. V.
Бібліографічний опис: Тригуб, Г. В. Психологічні особливості оволодіння іноземною мовою дітьми молодшого шкільного віку / Г. В. Тригуб // Психологічні перспективи / Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Ін-т соц. та політ. психології АПН України ; гол. ред. Л. Засєкіна. – Луцьк, 2011. – Вип. 17. – С. 241-248. – Бібліогр.: с. 248-249.
Дата публікації: 2011
Дата внесення: 25-гру-2012
Видавництво: Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Ін-т соц. та політ. психології АПН України
Теми: метод
навики
пам’ять
особливість
сприйняття
формування
увага
мислення
method
skills
memory
peculiarity
perception
formation
attention
thinking
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено актуальній психологічній проблемі − дослідженню психологічних особливостей оволодіння іноземною мовою дітьми молодшого шкільного віку з позиції когнітивного та комунікативного підходів. The article is devoted to the psychological peculiarities of foreign languages mastering by the primary school children.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/200
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Психологічні перспективи, 2011, № 17

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Trigub.pdf225 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.