Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/200| Назва: | Психологічні особливості оволодіння іноземною мовою дітьми молодшого шкільного віку | 
| Інші назви: | Psychological Peculiarities of the Foreign Languages Maste-ring by the Primary School Children | 
| Автори: | Тригуб, Г. В. Trigub, G. V. | 
| Бібліографічний опис: | Тригуб, Г. В. Психологічні особливості оволодіння іноземною мовою дітьми молодшого шкільного віку / Г. В. Тригуб // Психологічні перспективи / Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Ін-т соц. та політ. психології АПН України ; гол. ред. Л. Засєкіна. – Луцьк, 2011. – Вип. 17. – С. 241-248. – Бібліогр.: с. 248-249. | 
| Дата публікації: | 2011 | 
| Дата внесення: | 25-гру-2012 | 
| Видавництво: | Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Ін-т соц. та політ. психології АПН України | 
| Теми: | метод навики пам’ять особливість сприйняття формування увага мислення method skills memory peculiarity perception formation attention thinking | 
| Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено актуальній психологічній проблемі − дослідженню психологічних особливостей оволодіння іноземною мовою дітьми молодшого шкільного віку з позиції когнітивного та комунікативного підходів. The article is devoted to the psychological peculiarities of foreign languages mastering by the primary school children. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/200 | 
| Тип вмісту: | Article | 
| Розташовується у зібраннях: | Психологічні перспективи, 2011, № 17 | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Trigub.pdf | 225 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
