Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19705
Назва: | Вивчення іноземної мови в часи пандемії: криза чи шанс. |
Автори: | Близнюк, Людмила Миколаївна Козак, Алла Володимирівна Шостак, У. В |
Приналежність: | Волинський національний університет імені Лесі Українки Волинський національний університет імені Лесі Українки Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельноекономічного університету |
Бібліографічний опис: | Близнюк Л. М., Козак А. В., Шостак У. В. Вивчення іноземної мови в часи пандемії: криза чи шанс. Інноваційна педагогіка.2021. №38. С. 102–105. https://doi.org/10.32843/2663-6085/2021/38.20 |
Журнал/збірник: | Інноваційна педагогіка |
Випуск/№ : | 38 |
Дата публікації: | 2021 |
Дата внесення: | 20-жов-2021 |
Видавництво: | Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій |
DOI: | https://doi.org/10.32843/2663-6085/2021/38.20 |
УДК: | 378.147.018.43(477) |
Теми: | дистанційна форма навчання заклад загальної середньої освіти ІКТ вивчення іноземної мови онлайн-ресурс онлайн-платформа заклад вищої освіти |
Діапазон сторінок: | 102–105 |
Короткий огляд (реферат): | У науковій статті розкрито теоретикопрактичні засади вивчення іноземної мови в часи пандемії, виходячи з того, чи ця ситуація зумовила кризу, чи надала унікальний шанс в освітньому процесі. Встановлено, що умови, створені пандемією COVID-19, дали поштовх до розвитку дистанційної форми вивчення іноземної мови. З’ясовано, що заклади вищої освіти та заклади загальної середньої освіти під впливом обмежень в умовах пандемії перейшли від традиційної форми навчання до віртуального навчання. Виявлено, що, з одного боку, дистанційна форма вивчення іноземної мови забезпечує підвищену доступність до більшої кількості навчального матеріалу, а з іншого – визначає неготовність як вчителів, так і учнів до такої форми навчання, а також неготовність викладачів і студентів до інтеграції в навчальний процес, основу якого становить використання сучасних інформаційнокомунікаційних технологій. Визначено, що дистанційна форма навчання іноземної мови під впливом пандемії COVID-19 значно удосконалилась, оскільки викладання перейшло у форму онлайн-спілкування та онлайн-навчання. Встановлено, що у закладах загальної середньої освіти вчителі в умовах дистанційного навчання можуть використовувати 20 онлайн-платформ для вивчення англійської мови, 6 онлайн-платформ для вивчення французької мови та 20 онлайн-платформ для вивчення німецької мови відповідно до інформації Міністерства освіти і науки України. З’ясовано, що для вивчення англійської мови як іноземної у закладах загальної середньої освіти та у закладах вищої освіти використовують такі сучасні онлайн-платформи, як 24 Easy Steps, ClassDojo, Classroom Screen, Google Classroom, Zoom, Islcollective, British Council Materials. Визначено, що для вивчення англійської мови профільні заклади вищої освіти найчастіше використовують такі онлайнплатформи та онлайн-ресурси, як E-learn, ZOOM, Google Classroom, Quizlet, British Council і BBC Learning English |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19705 |
Тип вмісту: | Article |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FIF) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
22.pdf | 152,98 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.