Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19705
Назва: Вивчення іноземної мови в часи пандемії: криза чи шанс.
Автори: Близнюк, Людмила Миколаївна
Козак, Алла Володимирівна
Шостак, У. В
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Волинський національний університет імені Лесі Українки
Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельноекономічного університету
Бібліографічний опис: Близнюк Л. М., Козак А. В., Шостак У. В. Вивчення іноземної мови в часи пандемії: криза чи шанс. Інноваційна педагогіка.2021. №38. С. 102–105. https://doi.org/10.32843/2663-6085/2021/38.20
Журнал/збірник: Інноваційна педагогіка
Випуск/№ : 38
Дата публікації: 2021
Дата внесення: 20-жов-2021
Видавництво: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
DOI: https://doi.org/10.32843/2663-6085/2021/38.20
УДК: 378.147.018.43(477)
Теми: дистанційна форма навчання
заклад загальної середньої освіти
ІКТ
вивчення іноземної мови
онлайн-ресурс
онлайн-платформа
заклад вищої освіти
Діапазон сторінок: 102–105
Короткий огляд (реферат): У науковій статті розкрито теоретикопрактичні засади вивчення іноземної мови в часи пандемії, виходячи з того, чи ця ситуація зумовила кризу, чи надала унікальний шанс в освітньому процесі. Встановлено, що умови, створені пандемією COVID-19, дали поштовх до розвитку дистанційної форми вивчення іноземної мови. З’ясовано, що заклади вищої освіти та заклади загальної середньої освіти під впливом обмежень в умовах пандемії перейшли від традиційної форми навчання до віртуального навчання. Виявлено, що, з одного боку, дистанційна форма вивчення іноземної мови забезпечує підвищену доступність до більшої кількості навчального матеріалу, а з іншого – визначає неготовність як вчителів, так і учнів до такої форми навчання, а також неготовність викладачів і студентів до інтеграції в навчальний процес, основу якого становить використання сучасних інформаційнокомунікаційних технологій. Визначено, що дистанційна форма навчання іноземної мови під впливом пандемії COVID-19 значно удосконалилась, оскільки викладання перейшло у форму онлайн-спілкування та онлайн-навчання. Встановлено, що у закладах загальної середньої освіти вчителі в умовах дистанційного навчання можуть використовувати 20 онлайн-платформ для вивчення англійської мови, 6 онлайн-платформ для вивчення французької мови та 20 онлайн-платформ для вивчення німецької мови відповідно до інформації Міністерства освіти і науки України. З’ясовано, що для вивчення англійської мови як іноземної у закладах загальної середньої освіти та у закладах вищої освіти використовують такі сучасні онлайн-платформи, як 24 Easy Steps, ClassDojo, Classroom Screen, Google Classroom, Zoom, Islcollective, British Council Materials. Визначено, що для вивчення англійської мови профільні заклади вищої освіти найчастіше використовують такі онлайнплатформи та онлайн-ресурси, як E-learn, ZOOM, Google Classroom, Quizlet, British Council і BBC Learning English
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19705
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FIF)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22.pdf152,98 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.