Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19705
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБлизнюк, Людмила Миколаївна-
dc.contributor.authorКозак, Алла Володимирівна-
dc.contributor.authorШостак, У. В-
dc.date.accessioned2021-10-20T13:54:24Z-
dc.date.available2021-10-20T13:54:24Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБлизнюк Л. М., Козак А. В., Шостак У. В. Вивчення іноземної мови в часи пандемії: криза чи шанс. Інноваційна педагогіка.2021. №38. С. 102–105. https://doi.org/10.32843/2663-6085/2021/38.20uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19705-
dc.description.abstractУ науковій статті розкрито теоретикопрактичні засади вивчення іноземної мови в часи пандемії, виходячи з того, чи ця ситуація зумовила кризу, чи надала унікальний шанс в освітньому процесі. Встановлено, що умови, створені пандемією COVID-19, дали поштовх до розвитку дистанційної форми вивчення іноземної мови. З’ясовано, що заклади вищої освіти та заклади загальної середньої освіти під впливом обмежень в умовах пандемії перейшли від традиційної форми навчання до віртуального навчання. Виявлено, що, з одного боку, дистанційна форма вивчення іноземної мови забезпечує підвищену доступність до більшої кількості навчального матеріалу, а з іншого – визначає неготовність як вчителів, так і учнів до такої форми навчання, а також неготовність викладачів і студентів до інтеграції в навчальний процес, основу якого становить використання сучасних інформаційнокомунікаційних технологій. Визначено, що дистанційна форма навчання іноземної мови під впливом пандемії COVID-19 значно удосконалилась, оскільки викладання перейшло у форму онлайн-спілкування та онлайн-навчання. Встановлено, що у закладах загальної середньої освіти вчителі в умовах дистанційного навчання можуть використовувати 20 онлайн-платформ для вивчення англійської мови, 6 онлайн-платформ для вивчення французької мови та 20 онлайн-платформ для вивчення німецької мови відповідно до інформації Міністерства освіти і науки України. З’ясовано, що для вивчення англійської мови як іноземної у закладах загальної середньої освіти та у закладах вищої освіти використовують такі сучасні онлайн-платформи, як 24 Easy Steps, ClassDojo, Classroom Screen, Google Classroom, Zoom, Islcollective, British Council Materials. Визначено, що для вивчення англійської мови профільні заклади вищої освіти найчастіше використовують такі онлайнплатформи та онлайн-ресурси, як E-learn, ZOOM, Google Classroom, Quizlet, British Council і BBC Learning Englishuk_UK
dc.format.extent102–105-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk_UK
dc.subjectдистанційна форма навчанняuk_UK
dc.subjectзаклад загальної середньої освітиuk_UK
dc.subjectІКТuk_UK
dc.subjectвивчення іноземної мовиuk_UK
dc.subjectонлайн-ресурсuk_UK
dc.subjectонлайн-платформаuk_UK
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UK
dc.titleВивчення іноземної мови в часи пандемії: криза чи шанс.uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32843/2663-6085/2021/38.20-
dc.citation.issue38-
dc.citation.journalTitleІнноваційна педагогіка-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.contributor.affiliationВінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельноекономічного університетуuk_UK
dc.subject.udc378.147.018.43(477)uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FIF)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22.pdf152,98 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.