Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19703
Назва: Institutional and national challenges of teacher education in the context of the COVID-19 pandemic
Автори: Dorozh, Iryna
Bielykh, Oksana
Blyznyuk, Lyudmyla
Tovkun, Lidiia
Kotsur, Nadiia
Приналежність: Kamyanets-Podilsky Ivan Ohienko National University
Lesya Ukrainka Volyn National University
Lesya Ukrainka Volyn National University
Hryhorii Scovoroda University in Pereiaslav
Hryhorii Skovoroda University in Pereiaslav
Бібліографічний опис: Dorozh, I. ., Bielykh, O. ., Blyznyuk, L. ., Tovkun, L. ., & Kotsur, N. . (2021). Institutional and national challenges of teacher education in the context of the COVID-19 pandemic. Laplage in Journal, 7(Extra-C), p.315-326. https://doi.org/10.24115/S2446-622020217Extra-C1016p.315-326
Журнал/збірник: Laplage in Journal
Випуск/№ : 7(Extra-C)
Дата публікації: 2021
Дата внесення: 20-жов-2021
Видавництво: EAAR - Editorial Authors and Associated Researchers
DOI: https://doi.org/10.24115/S2446-622020217Extra-C1016p.315-326
Теми: Institutional and national challenges
Teacher education
Distance education
Educational institutions
COVID-19 pandemic
Діапазон сторінок: 315-326
Короткий огляд (реферат): The purpose of the study is to establish the pattern of institutional and national challenges for teacher education in the context of the COVID-19 pandemic, by conducting regression analysis and research of regulations of the world, to identify challenges for teacher education and the ability to provide quality education in the context of distance learning. Research methods: systematization; comparative analysis; generalization; regression analysis. Results. After conducting a regression analysis, it was found that the value of the coefficient of determination shows that the regression model by 60% reflects the direct dependence of the availability of emergency distance education in 30 countries, based on the results of access to personal computers among students and the current cost of education. It has been established that countries such as Denmark, Switzerland, Austria, Norway and Luxembourg have a favorable climate for emergency distance education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19703
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FIF)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1016-Texto do Artigo-1656-2-10-20210627.pdf452,13 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.