Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1960
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дручик, В. | - |
dc.contributor.author | Druchyk, V. | - |
dc.date.accessioned | 2013-10-24T13:42:59Z | - |
dc.date.available | 2013-10-24T13:42:59Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Дручик, В. Методологічні підходи до проблеми підготовки майбутніх учителів фізичної культури до впровадження здоров’язберігальних технологій у старшій школі / В. Дручик // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 2(18). – С. 52-55. – Бібліогр.: с. 52-55. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1960 | - |
dc.description.abstract | Основне завдання дослідження – проаналізувати психолого-педагогічної літературу та інформацію з мережі Інтернет щодо методологічних підходів до проблеми підготовки майбутніх учителів фізичної куль¬тури до впровадження здоров’язберігальних технологій у старшій школі. До методологічних підходів віднесено такі підходи, як аксіологічний, діяльнісний, індивідуальний, компетентнісний, культурологічний, особистісно орієнтований та системний. У статті зазначено, що ці методологічні підходи стали теоретичним підґрун¬тям для розробки й теоретичного обґрунтування педагогічної моделі підготовки майбутніх учителів фізичної культури до впровадження здоров’язберігальних технологій у старшій школі. The main task of the study was to analyses the psychological and pedagogical literature and information from the Internet concerning methodological approaches towards training of future teachers of physical culture to introduction of health conservation technologies in senior school. The methodological approaches include such approaches as axiological, activity approach, individual, competence, cultural, personality-oriented and systematical. The article is noting that these methodological approaches have become theoretical subsoil for the development and conceptualization of pedagogic model preparation of future teachers of physical culture to introduce health conservation technologies in senior school. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Східноєвропейський національний університет ім.Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | методологічні підходи | uk_UK |
dc.subject | підготовка | uk_UK |
dc.subject | майбутні вчителі фізичної культури | uk_UK |
dc.subject | здоров’я¬зберігальні технології | uk_UK |
dc.subject | доров’я зберігальні технології | uk_UK |
dc.subject | methodological approaches | uk_UK |
dc.subject | preparation | uk_UK |
dc.subject | teachers of physical culture | uk_UK |
dc.subject | health conservation technologies, senior school | uk_UK |
dc.title | Методологічні підходи до проблеми підготовки майбутніх учителів фізичної культури до впровадження здоров’язберігальних технологій у старшій школі | uk_UK |
dc.title.alternative | Methodological Approaches Towards the Problem of Preparation of Future Teachers of Physical Culture to Introduction Health Conservation Technologies in Senior School | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
dc.identifier.udc | УДК 378:796 | - |
Appears in Collections: | Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 2 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
anot13.pdf | 317,85 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.