Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19437
Назва: Професійна підготовка майбутніх учителів фізичної культури в умовах інформаційного суспільства
Автори: Сітовський, Андрій Миколайович
Пасічник, В. Р.
Бібліографічний опис: Сітовський А. М. Професійна підготовка майбутніх учителів фізичної культури в умовах інформаційного суспільства . Сучасні оздоровчо-реабілітаційні технології : зб. наук. праць. Луцьк, 2014. Вип. 9. С. 43-49.
Журнал/збірник: Сучасні оздоровчо-реабілітаційні технології
Дата публікації: 2014
Дата внесення: 26-кві-2021
Країна (код): UA
УДК: 796 (05)
Теми: професійна підготовка
майбутні вчителі фізичної культури
інформаційне суспільство
інформатизація освіти
Діапазон сторінок: 43-49
Короткий огляд (реферат): У статті зазначено, що особливостями професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в умовах інформаційного суспільства є системна інтеграція інформаційних і педагогічних технологій в процес професійної підготовки та створення єдиного інформаційного освітнього простору й середовища системи вищої фізкультурної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19437
Перелік літератури: 1. Биков В. Ю. Електронна педагогіка та сучасні інструменти систем відкритої освіти [Електронний ресурс] / В. Ю. Биков, І. В. Мушка // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2009. – Вип. 5 (13). – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/ejournals/ITZN/em13/emg.html. – Заголовок з екрана.
2. Доброштан О. О. Інформатизація освіти та застосування ІКТ для покращення її якості [Електронний ресурс] / О. О. Доброштан // Інформаційні технології в освіті: зб. наук. праць. – Вип. 6. – Херсон : Вид-во ХДУ, 2010. – С. 141-146. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/itvo/2010_6/ index.htm. – Заголовок з екрана.
3. Драгнєв Ю. В. Інформаційно-навчальне середовище як чинник професійного розвитку майбутнього вчителя фізичної культури в умовах інформаційно-освітнього простору [Електронний ресурс] / Ю. В. Драгнєв // Педагогіка і психологія професійної освіти. –СУЧАСНІ ОЗДОРОВЧО-РЕАБІЛІТАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ. – Луцьк, 2014. – Вип. 9 48 2011, №1. – С. 94-99. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Pippo/2011_1/zmist. htm. – Заголовок з екрана.
4. Жуковська А. Л. Комп’ютерні технології навчання як запорука якісної освіти у світлі сучасних новітніх інформаційних досягнень [Електронний ресурс] / А. Л. Жуковська // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка . – 2006. – № 29. – С. 128-131.
5. Інформаційно-аналітичні матеріали до парламентських слухань з питань розвитку інформаційного суспільства в Україні / Кабінет Міністрів України, М-во транспорту та зв’язку України. – К., 2005. – 70 с.
6. Кремень В. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті і формування інформаційного суспільства / В. Кремень // Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах. – 2006. – №6. – С. 5–9.
7. Макаренко Л. Л. Комп’ютерна грамотність як складова професійної підготовки майбутніх вчителів початкової школи : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.Л. Макаренко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 22 с.
8. Мартинюк П. С. Інформаційні технології в навчальному процесі ВНЗ [Електронний ресурс] / П. С. Мартинюк // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школі. – 2010. – Вип 8. – С. 302-307. – Режим доступу: http://nbuv. gov. ua/portal/Soc_Gum/Pfto/2010_8/index.html. – Заголовок з екрана.
9. Морзе Н. В. Моделі ефективного використання інформаційно-комунікаційних та дистанційних технологій навчання у вищому навчальному закладі / Н. В. Морзе, О. Г. Глазунова // Інформаційні технології і засоби навчання: електронне наукове фахове видання [Електронний ресурс] / гол. ред.: В. Ю. Биков; Ін-т інформ. технологій і засобів навчання АПН України, Ун-т менеджменту освіти АПН України. – 2008. – № 2(6). – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/e-journals/ITZN/em6/emg.html. – Заголовок з екрана.
10. Морзе Н. В. Методика навчання інформатики : навч. посіб. : у 4 ч. / Н. В. Морзе; [за ред. М. І. Жалдака]. – К. : Навч. кн., 2003. – Ч. ІІ : Методика навчання інформаційних технологій. – 288 с.
11. Фридланд А. Я. Информатика и ее сущность: место информатики в современном мире / А. Я. Фриланд // Информатика и образование. – 2008. – № 4. – С. 76-88.
12. Шаров С. В. Інформаційне суспільство: сучасний стан і перспективи розвитку [Електронний ресурс] / С. В. Шаров // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. – 2006. – № 7. – С. 125-127. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/articles/2006/06ssvspd.zip. – Заголовок з екрана.
13. Сітовський А.М. Чижик В.В. Взаємозв’язок фізичного розвитку та фізичної працездатності дівчат-підлітків з біологічним віком // Молода спортивна наука України: Зб. наук. праць з галузі фізичної культури та спорту. Вип. 7: У 3-х т. – Львів: НВФ „Українські технології”, 2003. – Т. 2. - С. 63-67.
14. Сітовський А.М. Річна динаміка фізичної працездатності дівчаток 7-их класів в умовах трьох уроків фізичної культури залежно від темпів їх біологічного розвитку // Сучасні оздоровчо-реабілітаційні технології: зб. наук. праць. – Луцьк, 2005. – С. 146-150.
15. Сітовський А.М. Фізична працездатність підлітків в умовах диференційованого фізичного виховання з урахуванням темпів їх біологічного дозрівання // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. Волин. нац ун-ту ім Лесі Українки / уклад. А. В. Цьось, С. П. Козіброцький. – Луцьк : Волин. нац унт ім Лесі Українки, 2009. – № 1 (5). – С. 61-65.
16. Сітовський А.М. Диференційована фізична підготовка учнів 7-их класів з урахуванням темпів їх біологічного розвитку // Молода спортивна наука України: Зб. наук. праць з галузі фізичної культури та спорту. Вип. 10: У 4-х т. – Львів: НВФ „Українські технології”, 2006. – Т. 1. - С. 113-118.
17. Сітовський А.М. Особливості розвитку інтересу до занять фізичною культурою школярів 7-их класів // Спортивний вісник Придніпров’я: науково-теоретичний журнал. - Дніпропетровськ, 2005. – № 2. – С. 124-127.
18. Сітовський А.М. Функціональний стан серцево-судинної системи як критерій диференціації фізичного навантаження для школярів // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві: Зб. наук. праць. – Луцьк „Волинська обласна друкарня”, 2002. – Т. 2. - С. 34-36.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sitovski_3_2014.pdf338,17 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.