Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19299
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСамолюк, Н.-
dc.contributor.authorМіщук, В.-
dc.date.accessioned2021-03-11T07:26:45Z-
dc.date.available2021-03-11T07:26:45Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСамолюк Н., Міщук В. HR-бренд як фактор конкурентоспроможності бізнесу. Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (27 жовт. 2020 р.) / відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. Луцьк: ВНУ ім. Лесі Українки, 2020.709-711uk_UK
dc.identifier.isbn978-966-600-699-1-
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19299-
dc.format.extent709-711-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.titleHR-бренд як фактор конкурентоспроможності бізнесуuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferenceІнноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства-
dc.contributor.affiliationНаціональний університет водного господарства та природокористу-ванняuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameЛуцькuk_UK
Розташовується у зібраннях:Інноваційний розвиток та безпека підриємства в умовах неоіндустріального суспільства (2020)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
709-711.pdf515,37 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.