Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18860
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисюк, Тетяна Василівна-
dc.contributor.authorТерещук, Оксана Степанівна-
dc.date.accessioned2021-02-05T11:50:22Z-
dc.date.available2021-02-05T11:50:22Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЛисюк Т. В., Терещук О. С. Аутсорсинг як чинник підвищення інноваційної діяльності у сфері туризму та готельно-ресторанного господарства // Науковий огляд. 2016. № 6 (27). С. 10–20.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18860-
dc.description.abstractОбґрунтовано процес управління готельно-ресторанним і туристичним підприємством на основі впровадження аутсорсингу. Визначено переваги такого механізму, який дозволяє залучати до виконання бізнес-функцій досвідчений професіонал, що спеціалізується у певній галузі діяльності, а також особливості аутсорсингу, як інструменту управління, що полягає в універсальному характері та сприяє його впровадженню у діяльність туристичних та готельно-ресторанних підприємств. Охарактеризовано існуючу систему управління інноваційною діяльністю туристичних підприємств та індустрії гостинності, визначено проблеми та перспективи її розвитку, оцінено можливості використання зарубіжного досвіду застосування аутсорсингу, а також виявлено базові напрямки його вдосконалення на основі поліпшення економічного механізму і формування стратегії управління інноваційною діяльністю.uk_UK
dc.format.extent10-20-
dc.language.isoukuk_UK
dc.subjectготельне господарствоuk_UK
dc.subjectтуристична індустріяuk_UK
dc.subjectінноваційний розвитокuk_UK
dc.subjectпідприємствоuk_UK
dc.subjectаутсорсингuk_UK
dc.subjectприйняття рішення про аутсорсингuk_UK
dc.titleАутсорсинг як чинник підвищення інноваційної діяльності у сфері туризму та готельно-ресторанного господарстваuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.udc640.41: 351.757-
dc.citation.journalTitleНауковий огляд-
dc.citation.volume6 (27)-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українки, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри туризму та готельного господарства географічного факультетуuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українки, кандидат географічних наук, доцент кафедри туризму та готельного господарства географічного факультетуuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.relation.references1. Александрова С. А. Аутсорсинг: перспективи застосування на підприємствах туристської індустрії / С. А. Александрова // Коммунальное хозяйство городов. Научно- технический сборник. Выпуск 98. Серия: Экономические науки. – Киев «Техника», 2011. – С. 408-413.uk_UK
dc.relation.references2. Аникин Б. А. Аутсорсинг: создание высокоэффективных и конкурентоспособных организаций [Текст] / Б. А. Аникин. – М.: Инфра – М, 2003. – 187 с.uk_UK
dc.relation.references3. Дмитрієв І. А. Визначення доцільності залучення аутсорсинга маркетингу на Економіка. Управління. Інновації. Випуск № 2 (12), 2014 підприємстві / І. А. Дмитрієв, К. О. Горова, Т. О. Загоскіна // Комунальне господарство міст: науково-технічний збірник. – 2010. – №96. – С. 274-279.uk_UK
dc.relation.references4. Календжян С. О. Аутсорсинг и делегирование полномочий в деятельности компании / С. О. Календжян: Акад. нар. хоз-ва при правительстве РФ. – М.: Дело, 2003. – 270 с.uk_UK
dc.relation.references5. Коток М. Аутсорсинг логістичних функцій торговельних підприємств / М. Коток // Товари і ринки. – 2011. – №2. – С. 36-45.uk_UK
dc.relation.references6. Скакун Л. С. Оцінка ефективності бухгалтерського аутсорсингу: систематизація та аналіз підходів / Л. С. Скакун // Міжнародний збірник наукових праць. – 2005. – №3(15). – 616 с. – С. 267-277.uk_UK
dc.relation.references7. Смірнов В. В. Аутсорсинг як ефективний метод набуття та посилення конкурентних переваг / В. В. Смірнов, О. О. Клименко // Економіка: проблеми теорії та практики [Текст]: зб. наук. пр. / Дніпропетр. Нац. Ун-т. – Дніпропетровськ: ДНУ, Вип. 225: [В 3 т.], т. 2. – 2007. – С. 288-569.uk_UK
dc.relation.references8. Хейвуд Дж. Брайан. Аутсорсинг: в поисках конкурентных преимуществ / Дж. Брайан Хейвуд. – Пер. с англ. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2002. – 176 с.uk_UK
dc.relation.references9. Шевцова Т. В. Инновации в туристской деятельности: сущность и классификация / Т. В. Шевцова, В.О. Мельникова // Социально- гуманитарные проблемы современности: сб. научных трудов / рекол.: Н.И. Гусев [и др.]; Федер. гос. бюдж. образоват. Учреждение высш. проф. образования «Южно-Рос. гос. ун-т экономики и сервиса» (ФГБОУ ВПО «ЮРГУЭС»). – Шахты: ФГБОУ ВПО «ЮРГУЭС», 2013. – 146 с. – С. 105-109.uk_UK
dc.relation.references10. Штангей Н. М. Аутсорсинг як фактор підвищення міжнародної конкурентоспроможності національної економіки / Н. М. Штангей // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг [Текст]: зб. наук. пр. / Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. – Х.: ХДУХТ, 2007. – Вип.1 (5): у 2 т., т. 2. – С. 9-12.uk_UK
dc.relation.references11. Царенко О. В. Аутсорсинг як інструмент оптимізації бізнес- процесів підприємства / О. В. Царенко // Науковий вісник Академії муніципального управління [Текст]. – К.: АМУ, Вип.10. – 2011. – 280 с. Економіка. Управління. Інновації. Випуск № 2 (12), 2014.uk_UK
dc.subject.udc640.41: 351.757uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FGEO)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
autsorsyng.pdf228,18 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.