Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18860
Title: Аутсорсинг як чинник підвищення інноваційної діяльності у сфері туризму та готельно-ресторанного господарства
Authors: Лисюк, Тетяна Василівна
Терещук, Оксана Степанівна
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри туризму та готельного господарства географічного факультету
Волинський національний університет імені Лесі Українки, кандидат географічних наук, доцент кафедри туризму та готельного господарства географічного факультету
Bibliographic description (Ukraine): Лисюк Т. В., Терещук О. С. Аутсорсинг як чинник підвищення інноваційної діяльності у сфері туризму та готельно-ресторанного господарства // Науковий огляд. 2016. № 6 (27). С. 10–20.
Journal/Collection: Науковий огляд
Volume: 6 (27)
Issue Date: 2016
Date of entry: 5-Feb-2021
Country (code): UA
UDC: 640.41: 351.757
Keywords: готельне господарство
туристична індустрія
інноваційний розвиток
підприємство
аутсорсинг
прийняття рішення про аутсорсинг
Page range: 10-20
Abstract: Обґрунтовано процес управління готельно-ресторанним і туристичним підприємством на основі впровадження аутсорсингу. Визначено переваги такого механізму, який дозволяє залучати до виконання бізнес-функцій досвідчений професіонал, що спеціалізується у певній галузі діяльності, а також особливості аутсорсингу, як інструменту управління, що полягає в універсальному характері та сприяє його впровадженню у діяльність туристичних та готельно-ресторанних підприємств. Охарактеризовано існуючу систему управління інноваційною діяльністю туристичних підприємств та індустрії гостинності, визначено проблеми та перспективи її розвитку, оцінено можливості використання зарубіжного досвіду застосування аутсорсингу, а також виявлено базові напрямки його вдосконалення на основі поліпшення економічного механізму і формування стратегії управління інноваційною діяльністю.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18860
References (Ukraine): 1. Александрова С. А. Аутсорсинг: перспективи застосування на підприємствах туристської індустрії / С. А. Александрова // Коммунальное хозяйство городов. Научно- технический сборник. Выпуск 98. Серия: Экономические науки. – Киев «Техника», 2011. – С. 408-413.
2. Аникин Б. А. Аутсорсинг: создание высокоэффективных и конкурентоспособных организаций [Текст] / Б. А. Аникин. – М.: Инфра – М, 2003. – 187 с.
3. Дмитрієв І. А. Визначення доцільності залучення аутсорсинга маркетингу на Економіка. Управління. Інновації. Випуск № 2 (12), 2014 підприємстві / І. А. Дмитрієв, К. О. Горова, Т. О. Загоскіна // Комунальне господарство міст: науково-технічний збірник. – 2010. – №96. – С. 274-279.
4. Календжян С. О. Аутсорсинг и делегирование полномочий в деятельности компании / С. О. Календжян: Акад. нар. хоз-ва при правительстве РФ. – М.: Дело, 2003. – 270 с.
5. Коток М. Аутсорсинг логістичних функцій торговельних підприємств / М. Коток // Товари і ринки. – 2011. – №2. – С. 36-45.
6. Скакун Л. С. Оцінка ефективності бухгалтерського аутсорсингу: систематизація та аналіз підходів / Л. С. Скакун // Міжнародний збірник наукових праць. – 2005. – №3(15). – 616 с. – С. 267-277.
7. Смірнов В. В. Аутсорсинг як ефективний метод набуття та посилення конкурентних переваг / В. В. Смірнов, О. О. Клименко // Економіка: проблеми теорії та практики [Текст]: зб. наук. пр. / Дніпропетр. Нац. Ун-т. – Дніпропетровськ: ДНУ, Вип. 225: [В 3 т.], т. 2. – 2007. – С. 288-569.
8. Хейвуд Дж. Брайан. Аутсорсинг: в поисках конкурентных преимуществ / Дж. Брайан Хейвуд. – Пер. с англ. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2002. – 176 с.
9. Шевцова Т. В. Инновации в туристской деятельности: сущность и классификация / Т. В. Шевцова, В.О. Мельникова // Социально- гуманитарные проблемы современности: сб. научных трудов / рекол.: Н.И. Гусев [и др.]; Федер. гос. бюдж. образоват. Учреждение высш. проф. образования «Южно-Рос. гос. ун-т экономики и сервиса» (ФГБОУ ВПО «ЮРГУЭС»). – Шахты: ФГБОУ ВПО «ЮРГУЭС», 2013. – 146 с. – С. 105-109.
10. Штангей Н. М. Аутсорсинг як фактор підвищення міжнародної конкурентоспроможності національної економіки / Н. М. Штангей // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг [Текст]: зб. наук. пр. / Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. – Х.: ХДУХТ, 2007. – Вип.1 (5): у 2 т., т. 2. – С. 9-12.
11. Царенко О. В. Аутсорсинг як інструмент оптимізації бізнес- процесів підприємства / О. В. Царенко // Науковий вісник Академії муніципального управління [Текст]. – К.: АМУ, Вип.10. – 2011. – 280 с. Економіка. Управління. Інновації. Випуск № 2 (12), 2014.
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FGEO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
autsorsyng.pdf228,18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.