Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18772
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванашко, Оксана Євгенівна-
dc.date.accessioned2021-01-27T19:49:55Z-
dc.date.available2021-01-27T19:49:55Z-
dc.date.issued2020-12-
dc.identifier.citationІванашко , О. (2020). ФУНКЦІОНАЛЬНІ МЕЖІ ІНФАНТИЛЬНОСТІ В СИТУАЦІЇ ЖИТТЄВОЇ КРИЗИ. Психологічні перспективи, (36), 100–112. https://doi.org/10.29038/2227-1376-2020-36-100-112uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18772-
dc.description.abstractМета. Стаття розкриває психологічний зміст функціональних меж інфантильності в ситуації життєвої кризи. Метою презентованого матеріалу є теоретичне обґрунтування та моделювання функціональних меж інфантильності в ситуації життєвої кризи. Методи. В основу дослідження покладено теоретичні методи: аналіз і узагальнення наукових джерел з проблем вивчення інфантильності і переживання життєвої кризи та психологічне моделювання як відтворення сутності функціональних меж інфантильності в ситуації життєвої кризи. Результати. Основними результатами дослідження є теоретична експлікація психологічного явища життєвої кризи та зазначення специфічної симптоматики прояву інфантильності особистості; запропоновано теоретичну модель функціональних меж інфантильності в ситуації життєвої кризи, у якій виокремлено чотири онтологічних поля переживання критичних ситуацій («вітальність», «окреме життєве ставлення», «внутрішній світ» та «життя як цілісність») та в кожному з них визначено функціональний зміст прояву інфантильності (впорядкування потреб, вибір оптимального способу досягнення, врахування внутрішньої узгодженості можливостей та рефлексивно-смислова консолідація життєвої реалізації). Зазначено, що основна проблема порушення функціональних меж інфантильності розпочинається у зоні вітальності, що призводить до загальної затримки переходу у рефлексивно-смислові зони життєвої реалізації особистості і відображається у незрілості комплексу «Я». Висновки. У висновках зазначено, що моделювання функціональних меж інфантильності в ситуації життєвої кризи розкриває науковий простір методологічного аналізу проблеми інфантилізму в характеристиках переінтеграції комплексу «Я» від вітальних атрибутів до онтології рефлексивно-смислових перетворень особистості.uk_UK
dc.format.extent100-112-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectжиттєва кризаuk_UK
dc.subjectінфантильністьuk_UK
dc.subjectвітальністьuk_UK
dc.subjectжиттєве ставленняuk_UK
dc.subjectвнутрішній світuk_UK
dc.subjectцілісність життяuk_UK
dc.subjectкомплекс «Я»uk_UK
dc.subjectособистістьuk_UK
dc.titleФУНКЦІОНАЛЬНІ МЕЖІ ІНФАНТИЛЬНОСТІ В СИТУАЦІЇ ЖИТТЄВОЇ КРИЗИuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.29038/2227-1376-2020-36-100-112-
dc.citation.issue36-
dc.citation.journalTitleПсихологічні перспективи-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.subject.udc159.923uk_UK
dc.subject.udc316.647.5-051uk_UK
Розташовується у зібраннях:Психологічні перспективи, 2020, № 36

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
663-1112-1-10-20201230.pdf637,52 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.