Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18680
Назва: Психологія маркетингу, реклами та ПР
Автори: Мітлош, Антоніна Василівна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки, доцент кафедри загальної і соціальної психології та соціології, кандидидат психологічних наук
Бібліографічний опис: Мітлош А. В. Психологія маркетингу, реклами та ПР : силабус вибіркової навчальної дисципліни підготовки бакалаврів галузі знань 05 Соціально-поведінкові науки, спеціальності 053 Психологія, освітньо-професійної програми Психологія для денної та заочної форм навчання / Східноєвропейський національний університету імені Лесі Українки, факультет психології та соціології, кафедра загальної і соціальної психології та соціології. Луцьк, 2020. 18 с.
Дата публікації: 1-вер-2020
Дата внесення: 20-січ-2021
Видавництво: Східноєвропейський національний університету імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Теми: маркетинг
реклама
психологія ПР
Короткий огляд (реферат): Вивчення навчальної дисципліни зосереджене на сутності основних принципів, етичних засад паблік рілейшнз (ПР) як сфери професійної діяльності, організаційно-психологічних умов їх ефективності. Також курсом передбачено вивчення психологічних особливостей маркетингу й реклами, а також застосування ПР у різних професійних сферах, у тому числі державному управлінні і місцевому самоврядуванні, а також основні прийоми псевдотехнологій ПР і можливості протидії їм. Програма розроблена відповідно до Державного стандарту. Тематичним планом враховано сучасні тенденції розвитку психологічної науки та практики. Програма розроблена за навчальним планом 2019 року.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18680
Тип вмісту: Training program
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FPsy)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
psyhol_market_pekl.pdf722,21 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.