Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18668| Title: | Психологія (Вікова, педагогічна та спеціальна психологія) |
| Authors: | Мудрак, Ігор Аркадійович |
| Affiliation: | Волинський національний університет імені Лесі Українки, кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогічної та вікової психології |
| Bibliographic description (Ukraine): | Мудрак І. А. Психологія (Вікова, педагогічна та спеціальна психологія) : методичні рекомендації до самостійної роботи / Волинський національний університет імені Лесі Українки, факультет психології та соціології, кафедра педагогічної та вікової психології. Луцьк, 2020. 24 с. |
| Issue Date: | 16-Dec-2020 |
| Date of entry: | 19-Jan-2021 |
| Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Country (code): | UA |
| UDC: | 159.9(072)+159.98(072) |
| Keywords: | вікова періодизація вікові кризи учіння навчання виховання |
| Abstract: | У процесі виконання завдань самостійної роботи студенти будуть компетентними у таких питаннях: фундаментальних теоретичних засадах вікової психології; специфіки кожного вікового ступеню; основних поняттях, принципах, концепції педагогічної психології; психологічних закономірностей процесу виховання і самовиховання; особливостей педагогічної діяльності і особистості вчителя; сутності спеціальної психології; психофізичних особливостях різних категорій людей з обмеженими можливостями. У методичних рекомендаціях представлені завдання до самостійної роботи з навчального курсу «Психологія (Вікова, педагогічна та спеціальна психологія)» для студентів освітнього ступеня «бакалавр» денної та заочної форм навчання спеціальності «Середня освіта (Історія)», «Середня освіта (Фізична культура)» |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18668 |
| Content type: | Methodical recommendations |
| Appears in Collections: | Навчально-методичні матеріали (FPsy) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| vik_ped_spets_psyhol_metod.pdf | 437,45 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.