Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18521
Title: Особливості психологічної корекції емоційно-вольової сфери дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами
Authors: Коць, Михайло Онисимович
Ятчук, Тетяна Миколаївна
Bibliographic description (Ukraine): Коць М., Ятчук Т. Особливості психологічної корекції емоційно-вольової сфери дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами . Психологія: реальність і перспективи : збірник наукових праць Рівненського державного гуманітарного університету / упоряд. Р. В. Павелків, Н. В. Корчакова. Рівне : РДГУ, 2018. Вип. 10. С. 85-92.
Journal/Collection: Психологія: реальність і перспективи
Issue: 10
Issue Date: 2018
Date of entry: 28-Dec-2020
Publisher: Рівненський державний гуманітарний університет
DOI: 10.35619/prap_rv.vi10.98
UDC: 59.94:159.922.76-053.6-056.36
Keywords: молодший шкільний вік
корекційна робота
особливі освітні потреби
Page range: 85-92
Abstract: У статті проаналізовані особливості проведення корекційних занять з дітьми молодшого шкільного віку, які мають особливі освітні потреби. Висвітлено переваги та недоліки корекційних програм та специфіку підбору вправ для такої категорії дітей. Визначено, що порушення емоційно-вольової сфери – одна з найбільш складних та найменш досліджених проблем у психології. Обґрунтовано, що психокорекційна робота базується не на особливостях навчального закладу, а на індивідуальних особливостях дітей, які незалежно від системи освіти мають отримувати весь комплекс необхідних корекційно-розвивальних заходів, спрямованих на її адаптацію у соціальному середовищі.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18521
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FPsy)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20191118.pdf526,39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.