Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18521| Title: | Особливості психологічної корекції емоційно-вольової сфери дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами |
| Authors: | Коць, Михайло Онисимович Ятчук, Тетяна Миколаївна |
| Bibliographic description (Ukraine): | Коць М., Ятчук Т. Особливості психологічної корекції емоційно-вольової сфери дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами . Психологія: реальність і перспективи : збірник наукових праць Рівненського державного гуманітарного університету / упоряд. Р. В. Павелків, Н. В. Корчакова. Рівне : РДГУ, 2018. Вип. 10. С. 85-92. |
| Journal/Collection: | Психологія: реальність і перспективи |
| Issue: | 10 |
| Issue Date: | 2018 |
| Date of entry: | 28-Dec-2020 |
| Publisher: | Рівненський державний гуманітарний університет |
| DOI: | 10.35619/prap_rv.vi10.98 |
| UDC: | 59.94:159.922.76-053.6-056.36 |
| Keywords: | молодший шкільний вік корекційна робота особливі освітні потреби |
| Page range: | 85-92 |
| Abstract: | У статті проаналізовані особливості проведення корекційних занять з дітьми молодшого шкільного віку, які мають особливі освітні потреби. Висвітлено переваги та недоліки корекційних програм та специфіку підбору вправ для такої категорії дітей. Визначено, що порушення емоційно-вольової сфери – одна з найбільш складних та найменш досліджених проблем у психології. Обґрунтовано, що психокорекційна робота базується не на особливостях навчального закладу, а на індивідуальних особливостях дітей, які незалежно від системи освіти мають отримувати весь комплекс необхідних корекційно-розвивальних заходів, спрямованих на її адаптацію у соціальному середовищі. |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18521 |
| Content type: | Article |
| Appears in Collections: | Наукові роботи (FPsy) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 20191118.pdf | 526,39 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.