Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18518| Title: | Специфіка діагностики особистісної сфери підлітків з особливими освітніми потребами |
| Authors: | Коць, Михайло Онисимович Ятчук, Тетяна Миколаївна |
| Bibliographic description (Ukraine): | Коць М. О., Ятчук Т. М. Специфіка діагностики особистісної сфери підлітків з особливими освітніми потребами. Психологія: реальність і перспективи : збірник наукових праць Рівненського державного гуманітарного університету / упоряд. Р. В. Павелків, Н. В. Корчакова. Рівне : РДГУ, 2019. Вип. 12. С. 120-127. DOI: https://doi.org/10.35619/prap_rv.vi12.59 |
| Journal/Collection: | Психологія: реальність і перспективи |
| Issue: | 12 |
| Issue Date: | 2019 |
| Date of entry: | 28-Dec-2020 |
| Publisher: | Рівненський державний гуманітарний університет |
| DOI: | https://doi.org/10.35619/prap_rv.vi12.59 |
| UDC: | 59.922.7-053.6:[159.9.07:37.04] |
| Keywords: | особистісна сфера підлітковий вік особливі освітні потреби діагностика корекційна робота |
| Page range: | 120-127 |
| Abstract: | У статті проаналізовано особливості діагностики особистісної сфери підлітків, що мають особливі освітні потреби. Визначено основні напрямки корекційної роботи. Доведено, що в учнів, які мають порушення в особистісній сфері, наявні проблеми у контролі власних дій та емоційних реакцій. Також присутні тривалі негативні переживання, пригнічений настрій та недостатня розвиненість вольових зусиль та наявні тривожні стани. Визначені за результатами діагностики особливості особистісної сфери підлітків з особливими освітніми потребами створюють підґрунтя для розроблення програми корекційних занять з метою розвитку вольових зусиль та зняття тривожних станів |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18518 |
| Content type: | Article |
| Appears in Collections: | Наукові роботи (FPsy) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 20191104.pdf | 675,1 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.