Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18517
Title: Психолого-педагогічні засади корекції порушень особистісної сфери в підлітків з особливими освітніми потребами
Authors: Коць, Михайло Онисимович
Ятчук, Тетяна Миколаївна
Bibliographic description (Ukraine): Коць М. О., Ятчук Т. М. Психолого-педагогічні засади корекції порушень особистісної сфери в підлітків з особливими освітніми потребами. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : науковий журнал. Острог : Вид-во НаУОА, червень 2019. № 8. С. 46–50. DOI : 10.25264/2415-7384-2019-8-46-50 .
Journal/Collection: Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія
Issue: 8
Issue Date: 2019
Date of entry: 28-Dec-2020
Publisher: Національний університет "Острозька академія"
DOI: 10.25264/2415-7384-2019-8-46-50
UDC: 159.922.6:376.015.3-053.2/.6
Keywords: корекційна робота
діти з особливими освітніми потребами
особистісна сфера
Page range: 46–50
Abstract: У статті проаналізовані психолого-педагогічні засади корекції порушень особистісної сфери у підлітків з особливими освітніми потребами. Сформовано комплексну програму для роботи з такою особливою категорією дітей. Висвітлено специфіку основних напрямків роботи з такими дітьми, що ґрунтуються на попередніх діагностичних дослідженнях. Обґрунтовано необхідність базування корекційних програм не на специфіку освітніх закладів, а на можливості учнів та їх характерологічні та особистісні особливості. Узагальнено основні форми роботи з дітьми, що мають особливі освітні потреби: загальноосвітня підготовка, корекційно-розвивальне навчання, компенсаторно-адаптаційне навчання та абілітаційне навчання. Подано орієнтовну корекційну програму, що складається з дванадцяти занять.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18517
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FPsy)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nznuoapp_2019_8_12.pdf483,31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.