Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18327
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПчелянська, Г. О.-
dc.contributor.authorБолкун, І. М.-
dc.date.accessioned2020-09-15T08:08:36Z-
dc.date.available2020-09-15T08:08:36Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПчелянська Г. О., Болкун І. М. Обслуговування споживачів у ланцюгу поставок . Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (28 листопада 2018 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. – Луцьк, 2018. – С .81-84uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18327-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.titleОбслуговування споживачів у ланцюгу поставокuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
Розташовується у зібраннях:Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки (2018)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
bolkun.pdf588,3 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.