Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1823
Назва: Дослідження індивідуальної зумовленості адаптації студентів-першокурсників до системи навчання у ВНЗ
Інші назви: Research of Freshmen’ Individual Adaptation Conditionality to Training System at High School
Автори: Прудська, О. В.
Prudska, O. V.
Бібліографічний опис: Прудська, О. В. Дослідження індивідуальної зумовленості адаптації студентів-першокурсників до системи навчання у ВНЗ / О. В. Прудська // Психологічні перспективи / Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Ін-т соц. та політ. психології АПН України ; [редкол.: Л. Засєкіна (голов. ред.) та ін.]. – Луцьк, 2012. – Вип. 19. – С. 197-207. – Бібліогр.: 10 назв.
Дата публікації: 2012
Дата внесення: 10-жов-2013
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Теми: адаптація
адаптивність
індивідуальний стиль діяльності
індивідуальний стиль мислення
студент
adaptation
adaptability
individual activity style
ndividual style of thinking
student
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито деякі особливості формування адаптивності в студентів- першокурсників у процесі навчання у вищій школі. Some features of freshmen’ adaptability formation in the process of education at higher school are described in the article.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1823
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Психологічні перспективи, 2012, № 19

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Prudska.pdf153,32 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.