Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1821
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОсика, О. В.-
dc.contributor.authorOsyka, O. V.-
dc.date.accessioned2013-10-10T13:18:47Z-
dc.date.available2013-10-10T13:18:47Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationОсика, О. В. Психокорекційні засоби у процесі морального розвитку школяра / О. В. Осика // Психологічні перспективи / Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Ін-т соц. та політ. психології АПН України ; [редкол.: Л. Засєкіна (голов. ред.) та ін.]. – Луцьк, 2012. – Вип. 19. – С. 180-190. – Бібліогр.: 5 назв.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 159.955-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1821-
dc.description.abstractУ статті розглянуто психокорекційні засоби у процесі морального розвитку школяра. Наведено класифікацію психокорекційних засобів за характером спрямованості, змістом, формою; умови індивідуальної психокорекції, методи індивідуального психокорекційного впливу. Окреслено специфічні риси корекційного процесу, принципи складання психокорекційних програм. Охарактеризовано провідні механізми корекційного впливу: повідомлення інформації; навіювання надії; універсальність страждань, переживань і розуміння школярем того, що він не самотній; альтруїзм; корегувальні рекапітуляції первісної сімейної групи; розвиток техніки міжособистісного спілкування; імітаційна поведінка; інтерперсональний вплив; групова згуртованість; катарсис; корегувальні емоційні переживання; конфронтація; научіння. Psycho-correction means in the process of the moral development of a pupil are considered in the article. The classification of the psychocorrection means in accordance with the tendency, content, form is given as well as the conditions of the individual psycho-correction, methods of the individual psychocorrection influence. Certain specific features of the correction process and the principles of composing the psycho-correction programmes are outlined. Some leading mechanisms of the correction influence are characterized, namely: to communicate the information; to cast on the hope; the all-roundness of sufferings, feelings and awareness by the pupil of the fact that he is not аlone in the world; altruism; correctional recapitulations of the initial family group; the development of the technique of the interpersonal communication; imitational behavior; interpersonal influence; group unity; catharsis; corrective emotional experience; confrontation; training.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectпсихокорекційні засобиuk_UK
dc.subjectкласифікаціяuk_UK
dc.subjectпроцесuk_UK
dc.subjectвпливuk_UK
dc.subjectмеханізмuk_UK
dc.subjectметодuk_UK
dc.subjectпрограмаuk_UK
dc.subjectморальний розвитокuk_UK
dc.subjectшколярuk_UK
dc.subjectpsycho-correction meansuk_UK
dc.subjectclassificationuk_UK
dc.subjectprocessuk_UK
dc.subjectinfluenceuk_UK
dc.subjectmechanismuk_UK
dc.subjectmethoduk_UK
dc.subjectprogrammeuk_UK
dc.subjectmoral developmentuk_UK
dc.subjectpupiluk_UK
dc.titleПсихокорекційні засоби у процесі морального розвитку школяраuk_UK
dc.title.alternativePsycho-Correction Means in the Process of the Moral Development of a Pupiluk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Психологічні перспективи, 2012, № 19

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Osyka.pdf156,59 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.