Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18197
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖадько, К. С.-
dc.contributor.authorБиков, Б. Д-
dc.contributor.authorСамойленко, Д. М.-
dc.date.accessioned2020-07-29T08:39:08Z-
dc.date.available2020-07-29T08:39:08Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЖадько К. С., Биков Б. Д, Самойленко Д. М. Персональний маркетинг в умовах сучасного ринку . Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (28 листопада 2018 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. – Луцьк, 2018. – С . 45-47uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18197-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.titleПерсональний маркетинг в умовах сучасного ринкуuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
Розташовується у зібраннях:Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки (2018)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник Луцьк-45-47.pdf2,19 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.