Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1808
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАшиток, Н.-
dc.contributor.authorAshitok, N.-
dc.date.accessioned2013-10-08T10:08:20Z-
dc.date.available2013-10-08T10:08:20Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationАшиток, Н. Проблеми фізичного виховання в Україні та способи їх соціально-педагогічного розв’язання / Н. Ашиток // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 2(18). – С. 3-6. – Бібліогр.: с. 5-6.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 796.01-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1808-
dc.description.abstractОсновне завдання цієї праці – проаналізувати проблеми зі станом здоров’я дітей в Україні й показати способи його покращення. Особливе місце та відповідальність за оздоровчу діяльність відводиться освітній системі, а тому саме ця система розглядається в статті. Ефективність формування здорового способу життя вимагає активного залучення учнів і педагогів до здоров’язберігального навчального процесу, форму- вання в дітей активної позиції щодо зміцнення й збереження власного здоров’я. Аналіз діяльності загально- освітніх закладів України дав змогу виділити складники цієї діяльності, яка повинна поєднувати різноманітні форми та види роботи: корекцію порушень здоров’я з використанням комплексу оздоровчих заходів без відриву від навчального процесу; форми організації навчально-виховного процесу з урахуванням їх психологічного та фізіологічного впливу на учнів; розробку й реалізацію навчальних програм із формування в учнів навичок дотримання здорового способу життя та профілактики шкідливих звичок; заходи, що сприяють збереженню й зміцненню здоров’я вчителів й учнів; створення умов для їх гармонійного розвитку тощо. The main content of this article is to analyze problems of condition of children’s health in Ukraine and to show ways of its improvement. Special place and responsibility for recreational activities is given to the educational system, therefore this system is discussed in the article. The effectiveness of healthy lifestyle requires involvement of students and teachers into educational process aimed to gain health as well as formation of children’s active position regarding strengthening and maintaining their health. The analysis of the activity of secondary schools in Ukraine has allowed to distinguish the constituents of this activit, which should combine various forms and types of work: correction of health disorders using complex of health measures in the educational process, forms of organization of educational process regarding their psychological and physiological effects on students, development and implementation of educational programs into development of students’ skills of healthy lifestyle and prevention of harmful habits, measures that promote maintainance and improvement of health on teachers and students; creating conditions for harmonious development,etc.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectздоров’яuk_UK
dc.subjectнавчально-виховний процесuk_UK
dc.subjectздоровий спосіб життяuk_UK
dc.subjectфізичне вихованняuk_UK
dc.subjecthealthuk_UK
dc.subjecteducational processuk_UK
dc.subjecthealthy lifestylesuk_UK
dc.subjectphysical educationuk_UK
dc.titleПроблеми фізичного виховання в Україні та способи їх соціально-педагогічного розв’язанняuk_UK
dc.title.alternativeProblems of Physical Education in Ukraine and Ways of their Social and Educational Solutionsuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
anot1.pdf263,5 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.